گروه بنگاه‌ها: بانک تجارت به منظور توسعه خدمات خود به جامعه دانشگاهی کشور با دانشگاه پیام‌نور تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در مراسم انعقاد این تفاهمنامه که به امضای مقدم، مدیرعامل بانک تجارت و سرلک، رئیس دانشگاه پیام‌نور رسید، مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به خدمات گسترده این بانک به جامعه دانشگاهی کشور اظهار کرد: ارائه آخرین خدمات نوین بانکی و تسهیلات و امکانات مناسب به جامعه دانشگاهی کشور همواره از برنامه‌های استراتژیک بانک تجارت بوده و تلاش کرده‌ایم رضایتمندی هرچه بیشتر از خدمات بانکی را برای این قشر فرهیخته کشور فراهم آوریم. مقدم تلاش دانشگاه پیام‌نور در تربیت نیروهای توانمند را شایسته تقدیر دانست و افزود: امید است امضای تفاهم‌نامه بانک تجارت با دانشگاه پیام‌نور نقطه عطفی در جهت ارائه خدمات ارزشمند و متفاوت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه باشد.

دکتر سرلک، رئیس دانشگاه پیام‌نور نیز گفت: دانشگاه پیام‌نور برای سال تحصیلی ۹۵-‌۹۴ نزدیک به ۲۰۲ هزار دانشجوی جدید ثبت‌نام کرده است و همزمان با آغاز این سال تحصیلی بر مبنای تفاهم‌های انجام شده، خدمات نوینی به دانشجویان ارائه خواهد داد. وی افزود: ما به این تفاهم‌نامه خوش‌بین هستیم و امیدواریم بانک تجارت با عمل به تعهدات خود، خدماتی که شایسته مجموعه دانشگاه پیام‌نور است را به استادان دانشجویان و کارکنان این دانشگاه ارائه دهد و در مقابل دانشگاه پیام‌نور نیز به تعهدات خود عمل کند. براساس این تفاهم‌نامه کلیه خدمات نوین بانکی و افتتاح انواع حساب‌های ارزی و ریالی از سوی بانک تجارت برای استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور ارائه خواهد شد.