گروه بنگاه‌ها: مراسم معارفه صنعتی‌نژاد به‌عنوان معاون اجرایی جدید بانک پارسیان با حضور مدیرعامل و تعدادی از مشاوران، معاونان و مدیران بانک روز سه‌شنبه ۲۷ مردادماه جاری برگزار شد.

به گزارش بنکر، در این مراسم مدیرعامل بانک پارسیان با قدردانی از زحمات معاون پیشین، اخلاق حرفه‌ای، مشتری‌مداری و رضایت‌مندی مشتری، پیشتازی در ارائه خدمات با کیفیت و بانکداری نوین الکترونیکی را از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های بانک برشمرد و گفت: همه واحدهای بانک از صف و ستاد باید شناسایی و رفع نیازهای مشتریان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند و علاوه‌بر اهمیت به مشتریان خرد، توجه و نگاه ویژه‌ای هم به مشتریان وفادار و ویژه داشته باشند. دکتر پرویزیان خاطرنشان کرد: هدف اصلی از مشتری‌مداری ایجاد ارزش افزوده برای مشتری و به‌وجود آوردن رابطه برد-برد با مشتری است. پس باید به یک ارتباط بلندمدت با مشتری فکر کرده و با پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کوتاه‌ترین زمان و ارائه راهکارهای مالی و اعتباری نوین به اهداف عالیه بانک دست یابیم.


وی برتقویت ارتباط میان بانک و شرکت‌های زیر مجموعه تاکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه بانک به‌منظور تکمیل زنجیره خدمات در شعب باید مورد توجه قرار گیرد و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند به سودآوری بانک کمک کند. مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه با اشاره به ویژگی‌های مثبت صنعتی‌نژاد افزود: وی از مدیران با تجربه و ارزشمند نظام بانکی است و حضورشان در بانک پارسیان فرصتی مغتنم است که به‌طور حتم منشأ اقدامات موثر در بانک خواهد بود. صنعتی‌نژاد نیز ضمن ابراز خرسندی از حضورش در بانک پارسیان گفت: امیدوارم با وحدت، همدلی، تعامل و همفکری سایرکارکنان، بانک پارسیان را به جایگاه بالایی که استحقاق و ظرفیت آن را دارد برسانیم.