گروه بنگاه‌ها: رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل پست‌بانک در مراسم معارفه سرپرستان امور جدید این بانک که با حضور اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه و تنی چند از روسا و معاونان ادارات کل ستادی برگزار شد، گفت: انتظار این است که با همدلی و هم‌زبانی و با درک وضعیت موجود، آینده‌نگری و هدف‌گذاری کارها به‌خوبی پیش رود.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌‌بانک ایران، حسن‌زاده هدف و فلسفه وجودی پست‌بانک ایران را چیزی جز ارائه خدمات و رفع مشکلات هموطنان ندانست و افزود: تمامی تحولات صورت گرفته نیز در همین راستا است. وی با تاکید بر همگرایی بیشتر و تشریح وظایف امور فناوری اطلاعات تصریح کرد: همه باید همکاری و هماهنگی با یکدیگر داشته باشند؛ چراکه کسب هرگونه موفقیتی، موفقیت مجموعه بانک محسوب می‌شود.

حسن‌زاده ضمن توصیه بر رعایت دو مساله مالی و اخلاقی اظهار کرد: در این دو مساله تحمل بنده بسیار کم است و در صورت تخلف با جدیت برخورد خواهد شد؛ چراکه همه در برابر حفظ بیت‌المال و حفظ حریم کارکنان مسوول هستیم. وی در پایان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های رامین کمالی، مدیر پیشین امور فناوری اطلاعات برای هر یک از مدیران جدید نیز آرزوی موفقیت و پیشرفت در کارها کرد. در این مراسم حکم ابلاغ فرهاد بهمنی به سمت سرپرست امور فناوری اطلاعات، فاتح‌ کیاست به سمت سرپرست امور مالی و پشتیبانی، داود کریمی به سمت سرپرست امور سازمان، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی و داود قزلباش نیز به سمت سرپرست امور اعتباری و سرمایه‌گذاری اعطا و با اهدای لوح از تلاش‌های رامین کمالی تقدیر شد.