گروه بنگاه‌ها:گردهمایی منطقه دو استان‌های بانک اقتصادنوین با حضور رئیس و اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل، معاونان عملیات بانکی و وصول و حقوقی، مدیران و کارکنان این بانک از استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در شهر رشت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، مدیرعامل بانک اقتصادنوین در این مراسم با اشاره به تدوین برنامه استراتژیک بانک گفت: براساس اهداف برنامه استراتژیک بانک در افق ۱۴۰۰، بانک اقتصادنوین به یکی از سه بانک برتر کشور به لحاظ سودآوری تبدیل خواهد شد. حسن معتمدی ضمن تاکید بر لزوم هوشمندی در شعب بانک افزود: هر شعبه به‌عنوان مرکز هزینه - فایده بانک یک واحد مستقل اقتصادی است که باید با بررسی تمام ابعاد کسب‌وکار، عملکرد مناسبی داشته باشد.وی تصریح کرد: سیستم بانکی در سال‌های اخیر تحت تاثیر موسسات غیرمجاز خارج از شبکه بانکی در رقابتی ناسالم و ناخواسته قرار گرفت که خوشبختانه بانک اقتصادنوین با هوشمندی توانست این بحران را پشت‌سر بگذارد.

وی بانک اقتصادنوین را بانکی قانون‌مدار توصیف کرد و گفت: بانک اقتصادنوین در همه شرایط خود را مقید به رعایت قوانین و مقررات حاکم بر بازار پولی و مالی کشور می‌داند که این مهم مورد استقبال مشتریان بانک نیز قرار گرفته است.معتمدی در ادامه با بیان اینکه بانک اقتصادنوین در بخش بین‌الملل مزیت‌های قابل توجهی دارد، بر استفاده از این ظرفیت تاکید کرد و افزود: بانک اقتصادنوین عاملیت صندوق توسعه ملی را دارد، ضمن اینکه شعب ارزی این بانک آماده ارائه خدمات ارزی مورد نیاز مشتریان هستند.

رئیس هیات‌مدیره بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم، برگزاری گردهمایی‌های منطقه‌ای این بانک را تبلور ارج نهادن به سرمایه انسانی در بانک اقتصادنوین دانست و گفت: در مراسم‌هایی از این دست مدیرعامل بانک با حضور در شعب بانک در برخی از شهرستان‌ها با تک‌تک همکاران شعب به گفت‌وگو می‌پردازد و نظرات آنها را درخصوص نیازها و مطالبات مشتریان جویا می‌شود که این نظرات در برنامه‌ریزی‌های بانک مورد توجه قرار می‌گیرد.

در ادامه این مراسم ابراهیم منصور خاکی، معاون وصول و حقوقی و علیرضا پویان‌شاد معاون عملیات بانکی بانک اقتصادنوین نیز با تبیین اهداف سال جاری شعب و ضرورت تحقق آن بر لزوم زمان‌بندی و تعیین دقیق اهداف عملیاتی برای مقاطع زمانی مشخص تاکید کردند. مدیرعامل، رئیس هیات‌مدیره، معاون عملیات بانکی و مدیر امور شعب استان‌های بانک اقتصادنوین در حاشیه این سفر از کلیه شعب این بانک در شهر رشت و قزوین و همچنین با مشتریان و همکاران این شعب از نزدیک دیدار کردند.