واحد آموزش روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» یک دوره آموزشی با عنوان «روش‌های توسعه خدمات در نظام بانکی و بازگشت مجدد مشتریان ناراضی به نظام بانکی و موسسات اعتباری» در روز جمعه ۲۲ خردادماه به مدت ۷ ساعت، برگزار می‌کند.

در این کارگاه مدیران ارشد و کارشناسان نظام بانکی با شاخصه‌های خدمات نوین در نسل پنجم بانکداری آشنا می‌شوند. همچنین در دوران رقابت منفی بانکداری روش‌های جذب سپرده مورد بحث کارشناسان قرار خواهد گرفت. برای نخستین مرتبه روش‌های حفظ و نگهداشت سرمایه انسانی در نظام بانکی با رویه‌های علمی مهندسی رفتار ارتباطی؛ مهندسی توسعه شغلی؛ مهندسی نیاز سنجی ارگونومیک و فرآیندگرایی توسعه مهارت بررسی و اجرا می‌شود. شرکت‌کنندگان بعد از پایان کارگاه قدرت تحلیل مباحث بانکی و تصمیم‌گیری بهینه را کسب خواهند کرد.

مباحث و سرفصل‌های کلیدی موردنظر در این دوره که توسط آقای دکتر علیرضا یوسفی (دارای دکترای مدیریت استراتژیک گرایش طراحی سیستم‌های راهبردی) ارائه می‌شود شامل روش‌های شناخت خدمات نوین در نظام بانکی، شرایط توسعه فرآیند مشتری‌مداری مالی، روش‌های بهبود عملکرد برای جذب سپرده، روش‌های ارضای نیازهای مشتریان، روش‌های حفظ و نگهداشت سرمایه‌های انسانی درون سازمانی و روش‌های ارتباطی موثر سرپرستان مناطق با روسای شعب است. توسعه قدرت تحلیل رفتار با مشتریان ناراضی، روش‌های حل خلاقانه مسائل درارتباط با کاهش و افزایش سود بانکی، روش‌های توسعه در جذب سپرده مشتریان، توجه به رقابت منفی در نظام بانکی اثرات پیش‌بینی شده برای این دوره آموزشی است.

علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با واحد آموزش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های ۸۷۷۶۲۴۱۱ و ۸۷۷۶۲۴۱۶ تماس حاصل یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.