گروه بنگاه‌ها: با برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین، صورت‌های مالی این شرکت برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1393 به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در مجمع این شرکت در ابتدا گزارش مدیرعامل و حسابرس و بازرس قانونی قرائت شد و در ادامه صورت‌های مالی این شرکت به تصویب سهامداران رسید. در این مراسم مجتبی شیروانی معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک اقتصادنوین با اشاره به خدمات شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین گفت: عملکرد شرکت در سال گذشته به لحاظ کیفی با رشد همراه بود؛ به‌طوری‌که زمینه رضایتمندی همکاران در امور شعب را به همراه داشت.

وی روند رشد را در شرکت خدمات و پشتیبانی در سال گذشته مطلوب توصیف کرد و افزود: تعامل مطلوب شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین با واحدهای مختلف بانک الگوی مناسبی برای سایر شرکت‌های گروه اقتصادنوین است که زمینه را برای ارائه خدمات با کیفیت توسط شعب بانک و در نهایت رضایتمندی مشتریان فراهم می‌کند.

محمدرضا امینی، مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین نیز در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت در گزارشی در خصوص عملکرد شرکت گفت: در سال گذشته شرکت خدمات پشتیبانی خدمات متنوعی به بانک اقتصادنوین ارائه کرد که از آن جمله می‌توان به اجرای ۱۶ پروژه جابه‌جایی و همسان‌سازی، ۱۸ پروژه تعمیر و بهسازی و ۷ پروژه ایجاد واحد اداری جدید اشاره کرد، ضمن اینکه در سال گذشته۷۳۵۱مورد رفع مشکل در شعب و۴۶۵۸مورد بازدید از شعب انجام گرفت.

وی گفت: شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین پول‌گذاری ۳۳۶ دستگاه خودپرداز خارج از شعبه را در شهر تهران و ۲۸۰ دستگاه را در سایر شهرها بر عهده دارد که این خدمات در ۱۵ شهر ارائه می‌شود. امینی همچنین به ارائه خدمات در بخش املاک به بانک اقتصادنوین اشاره کرد و گفت: شرکت در سال گذشته در حوزه خدمات ملکی، نیازهای بانک را در تمام امور مربوط به این بخش مرتفع کرده است.

مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین در ادامه گزارش خود به سهامداران از شناسنامه‌دار شدن شعب بانک خبر داد و افزود: در این پروژه، بانک اطلاعات منسجمی از شعب بانک تهیه شد که ارائه خدمات به شعب را در آینده تسریع خواهد کرد ضمن اینکه جزئیات واحدهای بانک در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دسترس قرار خواهد گرفت. به گفته امینی صدور شناسنامه شعب تهران به پایان رسیده و شناسنامه شعب شهرستان‌ها نیز به‌زودی نهایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین در ادامه گفت: شرکت در سال گذشته موفق شد پس از استقرار کامل سیستم مدیریت کیفیت گواهینامه ایزو ۲۰۰۸-۹۰۰۱ را اخذ کند، ضمن اینکه گواهینامه استقرار سیستم مدیریت کیفیت و عضویت در شبکه جهانی کیفیت نیز برای این شرکت صادر شد.