گروه بنگاه‌ها: بانک کشاورزی به‌عنوان بانک عامل ۱۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای خرید تضمینی گندم در سال جدید اختصاص داده است. به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر مرتضی شهیدزاده، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل این بانک، با اشاره به اینکه دولت ۹۵۰۰ میلیارد ریال برای خرید تضمینی گندم تصویب کرده است، افزود: ۵ هزار میلیارد ریال از محل بودجه و بقیه نیز از طریق سیستم بانکی برای خرید تضمینی گندم اختصاص یافته است.وی گفت: امسال بانک کشاورزی به‌عنوان بانک عامل برای خرید گندم انتخاب شد و مانند سال‌های قبل برای این خرید از تمام سازوکارهای خود استفاده خواهد کرد. مدیرعامل بانک کشاورزی افزود: این بانک پیشرفته‌ترین نرم‌افزارهای الکترونیکی را دارد و به‌صورت لحظه‌ای می‌تواند تمام اطلاعات مراکز خرید، فروش و شعبه‌های فروش را در استان‌ها برای پرداخت به موقع، خرید و فروش تضمینی گندم رصد کند، بنابراین، پرداخت پول گندمکار در همان لحظه و روز انجام می‌شود. دکتر شهیدزاده گفت: این بانک سال گذشته ۲۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های توسعه در زیربخش‌های آب، خاک، زراعت، دامپروری و شیلات در اختیار کشاورزان قرار داده است. وی افزود: امسال با کمک دولت از طریق قانون بودجه و صندوق توسعه ملی، منابع بانک کشاورزی برای پرداخت تسهیلات و ارائه اعتبارات در طرح‌های کشاورزی به ۲ برابر سال گذشته افزایش می‌یابد. مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: سال گذشته ۱۳ هزار میلیارد ریال نیز برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی اختصاص یافت که در سال جدید با حمایت دولت و وزارت جهاد کشاورزی این مبلغ افزایش خواهد یافت.

راه‌اندازی کلید شکایات

در مرکز ارتباط ملت

گروه بنگاه‌ها: مرکز ارتباط ملت با همکاری اداره‌کل بازرسی و نظارت بانک ملت، کلید شکایات را راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، کلید شکایات مرکز ارتباط ملت که ۱۶ اسفندماه سال گذشته به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی شده بود، با حضور عباس جعفرلو، مدیر امور نظارت و بازرسی بانک ملت و معاونان وی، عربشاهی مدیرعامل شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق همچنین مسوولان اداره‌کل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک به‌صورت رسمی به بهره برداری رسید. براساس این گزارش، از ۱۶ اسفندماه سال ۹۳ تاکنون بیش از ۳ هزار تماس با کلید شکایات مرکز ارتباط ملت گرفته شده که به ۲۷۰۰ تماس پاسخ داده شده است. این گزارش حاکی است، ارتباط کنونی مشتریان با مرکز ارتباط ملت برای ارائه شکایت‌ها از طریق خطوط تلفنی است، ولی ارتباط با منشی تلفنی، ارتباط از طریق پیام کوتاه و ارتباط از طریق ایمیل نیز در دستور کار قرار دارد. از مزیت‌های راه‌اندازی کلید شکایت مرکز ارتباط ملت می‌توان به مدیریت برنامه‌ریزی شده روی شکایت‌ها، مدیریت زمان و هزینه نیروی انسانی متخصص در این حوزه و دسترسی به سوابق تماس‌های گرفته شده اشاره کرد. عباس جعفرلو، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک ملت در این مراسم اظهار کرد: انعکاس شکایت‌ها و نارضایتی‌ها به مرکز ارتباط و رفع آنها، باعث افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خواهد شد. وی با بیان این نکته که پاسخگو بودن تاثیر زیادی در جلب رضایت مشتریان دارد، افزود: اگر قرار است در سطح بین‌المللی، بانک مطرحی باشیم باید پاسخگو بودن را سرلوحه کار خود قرار دهیم. جعفرلو تاکید کرد: هدف ما از راه‌اندازی کلید شکایات، پاسخگو بودن و پیشگیری از بروز تخلفات و نقض قوانین است تا به این ترتیب بتوانیم رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.

۱۲ اردیبهشت؛ آخرین فرصت حضور

در جشنواره بزرگ خوش‌حسابی ۲۰۰۰

گروه بنگاه‌ها: جشنواره بزرگ خوش‌حسابی ۲۰۰۰ با همکاری بانک اقتصادنوین، مخابرات استان تهران و شهرداری تهران با هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان و گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی و تسهیل در ارائه خدمت به شهروندان تهرانی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، ۱۲ اردیبهشت؛ آخرین فرصت حضور در جشنواره بزرگ «خوش‌حسابی ۲۰۰۰» است و علاقه‌مندان به بهره‌مندی از جوایز ارزنده این جشنواره بزرگ تا تاریخ یاد شده فرصت دارند تا با استفاده از خدمات سامانه ۲۰۰۰ مخابرات استان تهران شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهند؛ بنابر این گزارش در این جشنواره که از ۱۲ بهمن آغاز خواهد شد و تا ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ادامه دارد به همشهریان تهرانی که با استفاده از سامانه ۲۰۰۰ قبوض خود را بپردازند یا نسبت به خرید شارژ اقدام کنند به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. بر این اساس تمامی مشترکان که قبوض تلفن ثابت، همراه اول، برق، گاز، آب، عوارض شهرداری و... خود را در دوره مذکور از طریق سامانه ۲۰۰۰ پرداخت کنند یا در این دوره زمانی با استفاده از این سامانه اقدام به خرید شارژ اعتباری همراه اول کنند، در قرعه‌کشی بزرگ جشنواره حضور خواهند داشت. تمامی مشترکانی که در بازه زمانی فوق اقدام به پرداخت قبوض یا خرید شارژ از سامانه ۲۰۰۰ کنند با هر بار پرداخت از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب ضمن افزایش امتیازهای خود شانس خود را برای برنده شدن جوایز بزرگ این جشنواره افزایش خواهند داد. خودرو‌های سواری فیات ۵۰۰، کیا پیکانتو و پژو پرشیا، تبلت، تلفن همراه، کمک هزینه سفر به جزیره کیش و کمک هزینه ازدواج از جمله جوایز این جشنواره است که به قید قرعه به برندگان این جوایز اهدا خواهد شد.