گروه بنگاه‌ها: معاون فنی بیمه البرز گفت: در راستای رفاه حال بیمه‌گذاران و عدم مراجعه آنها به شعب و نمایندگی‌ها شرکت بیمه البرزدرکنارصدوررایگان الحاقیه یا پوشش تکمیلی بیمه شخص ثالث، بیمه حوادث سرنشین را نیز به‌طور رایگان و خودکار صادر می‌کند. به گزارش خبرنگار ما، احمد صفرزاده با بیان اینکه افزایش تعهدات بیمه حوادث سرنشین طبق الزام قانونی باید به میزان دیه کامل در ماه حرام باشد، افزود: بیمه البرز در سال ۹۴ به‌منظور رفاه حال بیمه‌گذاران خود برای مدت باقیمانده بیمه‌های شخص ثالث صادره در بیمه البرز، بدون اخذ مابه‌التفاوت حق بیمه تعهدات این بیمه را تا دیه ۲۲۰ میلیون تومان افزایش می‌دهد. وی ادامه داد: دارندگان خودرو‌های سواری برای ارتقای سرمایه حوادث سرنشین تا مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان باید ۶ هزار تومان، بارکش‌ها و اتوبوس‌ها ۲۰ هزار تومان و موتورسیکلت‌ها ۵ هزار تومان پرداخت می‌کردند که بیمه البرز بدون دریافت این وجه بیمه حوادث سرنشین را هم رایگان صادر می‌کند. صفرزاده یادآور شد: برای مدت باقیمانده تمام بیمه‌نامه‌های شخص ثالثی که در بیمه البرز طی سال ۹۳ صادر شده است الحاقیه بیمه شخص ثالث و حوادث سرنشین رایگان خواهد بود و به‌صورت خودکار صادر می‌شود و تعهدات تا دیه کامل در ماه حرام افزایش می‌یابد و مراجعه‌کنندگان بدون نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی می‌توانند الحاقیه خود را دریافت کنند.

استمرار رشد و بالندگی بیمه کوثر در سال۹۴

گروه بنگاه‌ها: استمرار رشد و بالندگی بیمه کوثر در سال‌جاری با ورود به بازار فرابورس، توسعه ارائه خدمات و رضایتمندی بیمه‌گذاران تحقق می‌یابد. به گزارش روابط عمومی بیمه ‎کوثر،‌ مدیرعامل شرکت بیمه کوثر ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: با توجه به موفقیت‌ها و عملکرد درخشان سال ۹۳، افزایش سرمایه شرکت از ۴۰ به۱۴۰ میلیارد تومان و کسب رتبه پنجم در میان ۲۸ شرکت بیمه خصوصی کشور امیدواریم در سال‌جاری با ورود به بازار فرابورس شاهد به ثمر نشستن بیشتر تلاش‌های کارکنان باشیم.

عبدالرسول عطایی ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌گذاران، توجه ویژه به مشتری‌مداری، سودآوری منطقی و معقول، افزایش سرمایه سهامداران، جذب نمایندگان و نیز کنترل خسارت را از اهداف اصلی شرکت برشمرد و خاطرنشان کرد: بهبود و توسعه ارائه خدمات الکترونیک، معنادار شدن وظایف سازمانی، پیاده‌سازی نظام آراستگی محیط کار، تقویت فضای معنوی، فرهنگی و دینی از برنامه‌های آینده شرکت است.