گروه بنگاه‌ها: کاربران چهار خدمت الکترونیکی بانک اقتصادنوین در پایان اسفند ۱۳۹۳ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۲ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده استقبال مشتریان این بانک از خدمات مدرن نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌رود. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، تعداد کاربران چهار خدمت تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان اسفند امسال از مرز ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر گذشت که در مقایسه با کاربران این خدمات در آغاز فروردین سال گذشته ۳۲ درصد رشد داشته است. بر این اساس در این مدت خدمت موبایل‌ بانک اقتصادنوین همچنان بیش از سایر خدمات این بانک مورد استقبال قرار گرفته است.

رشد کاربران موبایل بانک اقتصادنوین در سال گذشته معادل ۴۷ درصد را به ثبت رسانده است؛ بنابراین گزارش، موبایل بانک اقتصادنوین از جمله خدمات متنوع این بانک است که قابلیت نصب روی گوشی‌های تلفن همراه با سیستم عامل جاوا، اندروید و IOS را داراست و امنیت و آسایش بیشتر را برای مشتریان در استفاده از خدمات بانک اقتصادنوین فراهم می‌کند. با استفاده از این خدمت مشتریان بانک در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانند به اکثر خدمات بانکی دست یابند.

همچنین امکان تبادل اطلاعات از طریق پیامک و اینترنت (wimax، wifi، ۳G، GPRS و هرگونه ارتباط با اینترنت روی گوشی یا تبلت) هم فراهم شده است.