گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل بانک سرمایه، با اعلام اینکه مرکز تماس جدید این بانک به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: در این مرکز از کارشناسان نخبه بانکی برای پاسخگویی و برقراری ارتباط با مشتریان استفاده خواهد شد. خیرالله بیرانوند تصریح کرد: در مرکز تماس بانک سرمایه ضمن پاسخ به سوالات و برطرف کردن مشکلات بانکی مشتریان، تلاش خواهد شد خدمات نوینی همچون بانکداری مشاوره‌ای و همچنین طرح‌ها و خدمات جدید و اختصاصی این بانک برای مخاطبان ارائه و تشریح شود.

بیرانوند با بیان اینکه مرکز تماس بانک سرمایه در آینده به محور بانکداری مجازی تبدیل خواهد شد، اظهار کرد: اولویت بانک سرمایه در سال جدید طراحی و ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان و تمامی اقشار جامعه به‌خصوص جامعه فرهنگیان خواهد بود و تلاش خواهد شد با توسعه و تقویت زیرساخت‌های فنی، خدمات این بانک به‌گونه‌ای کاملا الکترونیک عرضه شود.

وی افزود: در این بین، مرکز تماس بانک سرمایه می تواند به‌عنوان یکی از کانال‌های ارتباطی اثربخش در ارتباط با مشتریان ایفای نقش کرده و پاسخگوی سوالات تخصصی آنان در ارتباط با طرح‌ها و خدمات نوین این بانک باشد.

بیرانوند تاکید کرد: در این مرکز براساس اصل مشتری مداری، به شکایات و انتقادات مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی و از پیشنهادهای ارائه شده در راستای بهبود مستمر و ارائه شایسته‌تر خدمات بانکی، بهره‌گیری خواهد شد.