گروه بنگاه‌ها: در راستای توسعه سبد محصولات و خدمات بانک سینا در حوزه بانکداری الکترونیک و با هدف تسریع در خدمات‌رسانی به مشتریان در همه ساعات شبانه‌روز، همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، شعب تمام الکترونیک «فرابانک سینا» به بهره‌برداری رسید. مدیرعامل بانک سینا ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۸۵ نوع خدمت در حوزه بانکداری الکترونیک از سوی این بانک به هموطنان ارائه می‌شود، گفت: با توجه به رویکردی که در جامعه نسبت به استفاده از خدمات الکترونیک وجود دارد، بانک سینا سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود را بر محور توسعه این خدمات استوار ساخته و افتتاح شعب فرابانک نیز در همین راستا صورت گرفته است.

دکتر کوروش پرویزیان با تشریح فضای رقابت موجود در نظام بانکی، ضرورت توجه به توسعه بانکداری الکترونیک را به عنوان یکی از محورهای موفقیت در موقعیت فعلی یادآور شد و افزود: با ایجاد تنوع در خدمات بانکداری الکترونیک و ترویج فرهنگ استفاده از این خدمات می‌توان زمینه موفقیت بیش از پیش بانک و بهبود عملکردها را فراهم آورد.

وی در ادامه تصریح کرد: نیروی انسانی صدیق، امین و قابل وثوق بانک سینا در کنار ارائه خدمات متنوع بانکداری الکترونیک دو مولفه مهم جهت افزایش سهم بازار، ارتقای برند و سودآوری پایدار بانک به‌شمار می‌رود. مسعود پشم‌چی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا نیز در این مراسم با اعلام اینکه شعب فرابانک سینا ۹۵ درصد از خدمات قابل ارائه از سوی شعب سنتی بانک‌ها را به‌صورت آنلاین و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز بانکی به مشتریان و مراجعان ارائه می‌کنند، گفت: یکی از بارزترین مشخصات شعب فرابانک سینا ایجاد امکان تماس تصویری و ویدیوئی آنی و مستقیم مشتریان با کارشناسان و مشاوران بانکی است که از این طریق آنها می‌توانند ضمن دریافت مشاوره‌های بانکی و آشنایی با جدیدترین خدمات بانک سینا، سوالات و ابهامات خود را در حوزه خدمات بانکی مطرح کنند.

وی از دیگر خدمات قابل ارائه در شعب فرا بانک سینا را سرویس «خود دریافت» اعلام کرد که مشتریان بانک سینا با استفاده از آن می‌توانند وجوه مورد نظر خود را بر خط به حساب خود واریز کرده و سپس در صورت نیاز به حساب یا کارت دیگران نیز انتقال دهند.