گروه بنگاه‌های اقتصادی : مدیرعامل بانک شهر، با تاکید بر لزوم نوآوری در عرصه بانکداری الکترونیک، افزود: در همین راستا دستگاه‌های VTM موجود در پیشخوان‌های شهرنت به صورت گسترده و منحصربه‌فرد در کشور به بهره‌برداری رسیده است. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپور زرندی با تاکید بر اینکه بانک شهر، وابسته به یک شهر نبوده و به تمام شهروندان و شهرداری‌های کشور تعلق دارد، اظهار کرد: چشم‌انداز ما این است تا تیرماه سال آینده جزو ۵ بانک برتر کشور باشیم و تا پنج سال بعد به‌عنوان برترین بانک معرفی شویم. وی با تاکید بر اینکه بانکداری الکترونیک باید با جدیت به‌عنوان برنامه استراتژی بانک، مورد توجه قرار گیرد، افزود‌: به‌دلیل ارائه طرح کیف پول الکترونیک با قابلیت ۱۶جیب خدمات و همچنین راه‌اندازی پیشخوان شهرنت به‌عنوان یک شعبه مجازی بانک به‌صورت ۲۴ساعته در کشور بلژیک، موفق به دریافت مدال طلای Officer در بخش نوآوری شدیم.

پرداخت تسهیلات مسکن مهر بانک مسکن

گروه بنگاه‌های اقتصادی: مدیریت شعب استان خراسان جنوبی بانک مسکن تاکنون تعداد ۱۶ هزار و۷۲ فقره تسهیلات مسکن مهر به مبلغ ۱۶۶ میلیارد ریال به‌منظور آماده‌سازی و تعداد ۳۷ هزار و۱۵۷ فقره تسهیلات مسکن مهر به‌منظور ساخت واحد مسکونی به متقاضیان پرداخت کرده است.

حسن خطیب‌زاده با بیان این مطلب گفت: تسهیلات ساخت به متقاضیان معرفی شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی به بخش‌های ساخت واحدهای مسکن مهر، بافت فرسوده شهری و مسکن روستایی اختصاص یافته است.