گروه بنگاه‌ها: بانک صادرات ایران با امضای تفاهم‌نامه با ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت کشور با اعطای تسهیلات بانکی به‌منظور جایگزینی ٦٠ هزار دستگاه تاکسی فرسوده موافقت کرد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با درک حساسیت‌های ویژه دولت تدبیر و امید نسبت به موضوع محیط زیست با هماهنگی با مراکز اسقاط خودرو پلیس راهور ناجا با انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت کشور در گام نخست اعطای تسهیلات بانکی برای جایگزینی تعداد ٦٠ هزار دستگاه تاکسی فرسوده را تقبل کرده و از آبان‌ماه ١٣٩٣ عملیات اجرایی خود را از طریق واحد پروژه اعطای تسهیلات به ستاد سوخت و با همکاری و همدلی مدیران و کارکنان شعب این بانک در سراسر کشور رسما آغاز کرده است. بر اساس این گزارش این بانک در کنار سایر رسالت‌های عظیم اقتصادی و اجتماعی و عام‌المنفعه خود، در جهت اجرای مفاد اصل ٥٠ قانون اساسی مبنی‌بر احساس وظیفه برای حفظ محیط زیست و به‌منظور ارتقای سطح زندگی هموطنان عزیز، با عزمی راسخ نسبت به از رده خارج کردن خودروهای فرسوده گام‌های بلند و موثری برداشته و اقدامات چشمگیری را انجام داده است.

انتصاب مدیریت شعب تهران

بانک ایران زمین

گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل بانک ایران زمین، مدیریت شعب استان تهران را منصوب کرد. سیدکمال سیدعلی، مدیرعامل بانک ایران‌زمین، طی حکمی امیر بهرامی‌نیا را به سمت مدیر شعب استان تهران منصوب کرد. در حکم سیدعلی خطاب به بهرامی‌نیا آمده است: «امید است در سایه عنایات خداوند متعال در انجام امور محوله موفق و موید باشید.»

اعلام اسامی برندگان قرعه‌کشی بانک سپه

گروه بنگاه‌ها: مشاور و رئیس اداره‌کل روابط عمومی بانک سپه از اعلام نتایج سی‌وپنجمین و سی‌وششمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک خبر داد. سیدعلی جلالی نظری گفت: برندگان این دوره از قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه می‌توانند با مراجعه به آدرس www.BankSepah.ir از نتایج قرعه‌کشی مطلع شوند. جلالی نظری همچنین تعداد کل جوایز این دو دوره از حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز را یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۶۷۴ نفر اعلام کرد و آن را بی‌نظیر دانست.