گروه بنگاه‌ها: رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران گفت: بیمه ایران به‌عنوان راهبر صنعت بیمه به‌دنبال رقابت با سایر شرکت‌ها و انحصار طلبی نیست؛ بلکه هدف این شرکت ارائه خدمات برتر بیمه‌ای است. محمود امراللهی در مراسم افتتاح ساختمان جدید شرکت سهامی بیمه ایران شعبه کرج افزود: قصد نداریم بیمه ایران را از آنچه هست بزرگ‌تر کنیم؛ بلکه درصدد توسعه شبکه فروش و بستر‌سازی مناسب برای فعالیت‌های خود هستیم و این تلقی اشتباه سایر شرکت‌ها است که فکر می‌کنند بیمه ایران به‌دنبال رقابت با آنها است؛ در حالی که بیمه ایران با کار کارشناسی، تحلیل و ارزیابی ریسک، نرخ مناسب هر ریسک را تعیین می‌کند و اعتقاد داریم کارشناسان این شرکت بهترین هستند. وی تصریح کرد: شرکت سهامی بیمه ایران به‌دنبال راهبرد اقیانوس آبی است، به این معنی که در این حوزه اقداماتی انجام می‌دهیم که دیگران توان و فکر انجام آن را ندارند، همچنین در حال طراحی و ارائه طرح‌های ویژه در کنار طرح‌های بیمه‌ای هستیم. مدیرعامل بیمه ایران در ادامه خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره به بیمه‌گذارانی که دچار حادثه می‌شوند، طرح بیمه گردشگری و دانشگاه جامع علمی کاربردی بیمه ایران از جمله این طرح‌ها است.

امراللهی همچنین گفت: این شرکت در نظر دارد با تعامل با سایر سازمان‌ها و نهادها بسته‌های بیمه‌ای مناسب برای کارکنان آنها ارائه دهد تا به گسترش فرهنگ بیمه کمک کند و بیمه را وارد زندگی آنان کند. مراسم افتتاح ساختمان جدید شرکت سهامی بیمه ایران شعبه کرج با حضور مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار استان البرز برگزار شد.

علی‌اصغر اصلان بیگی مدیر بیمه ایران در استان البرز در این مراسم گزارش کاملی از مراحل خرید ساختمان جدید بیمه ایران ارائه داد و گفت: استان البرز بهترین عملکرد را در بین سایر استان‌ها دارد و با ارائه با کیفیت‌ترین خدمات درصدد جلب رضایت مردم و بیمه‌گذاران است. استاندار البرز هم در سخنانی با اشاره به اهمیت بیمه در زندگی اجتماعی تصریح کرد: بعد از خرید بیمه‌نامه، آرامش و امنیت در خاطر آدمی متجلی می‌شود و در حوادث و اتفاقات ناگوار بعد از خدا بیمه دست آدم را می‌گیرد و این کار بسیار ارزشمند است.

وی با ذکر موارد مختلف از حوادث آتش‌سوزی و زلزله که در نقاط مختلف کشور اتفاق رخ داده، بیمه را عامل جبران این خسارت‌ها و بازگرداندن افراد به وضعیت قبل از حادثه دانست و اصول بیمه را از مترقی‌ترین اصول که مورد نیاز زندگی بشری است ذکر کرد.

در این مراسم آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز هم با تبریک میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) از زحمات کارکنان بیمه ایران قدردانی کرد و کار آنان را مقدس و ارزشمند برشمرد و از مدیران خواست با گسترش بیمه در جامعه از طرق مختلف بکوشند اکثر مردم کشور را تحت پوشش قرار دهند. در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات تمام دست‌اندرکاران تقدیر به‌عمل آمد.