گروه بنگاه‌های اقتصادی: در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور و افزایش ظرفیت‌ها و در جهت توسعه صادرات غیرنفتی، تفاهم‌نامه‌ای میان بانک انصار و صندوق ضمانت صادرات در ۴ ماده تنظیم شده که در آن افزایش سهم صادرات از مجموعه تسهیلات اعطایی بانک مدنظر قرار گرفته است. به گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار، براساس این تفاهمنامه و به‌منظور تسریع در اجرای توافقات، کارگروه مشترک ایجاد شده که جهت طراحی و عملیاتی کردن ابزارهای جدید تامین مالی صادراتی از جمله تامین مالی پروژه‌ای اقدام خواهد شد. همچنین بانک انصار تمهیداتی قائل می‌شود تا در اعتبارسنجی و تنزیل اسناد صادراتی صادرکنندگان تسهیل و تسریع شود. از سوی دیگر به‌منظور جلوگیری از بروز اختلال در اجرای تفاهم‌نامه، کارگاه‌های آموزشی و در جهت افزایش صادرات، بسته‌های تشویقی برای صادرکنندگان در نظر گرفته شده و همچنین همکاری بانک انصار و صندوق یادشده در زمینه‌های دیگری همچون امور بازار سرمایه، سهام و نگهداری پرتفوی سهام صندوق ضمانت از طریق شرکت کارگزاری بانک نیز صورت می‌گیرد. مدت اعتبار این تفاهمنامه به مدت دو سال در نظر گرفته شده و امکان تمدید آن نیز پس از انقضای این مدت وجود دارد. تفاهم‌نامه همکاری صندوق ضمانت صادرات ایران و بانک انصار

گروه بنگاه‌های اقتصادی: در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور و افزایش ظرفیت‌ها و در جهت توسعه صادرات غیرنفتی، تفاهم‌نامه‌ای میان بانک انصار و صندوق ضمانت صادرات در ۴ ماده تنظیم شده که در آن افزایش سهم صادرات از مجموعه تسهیلات اعطایی بانک مدنظر قرار گرفته است. به گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار، براساس این تفاهمنامه و به‌منظور تسریع در اجرای توافقات، کارگروه مشترک ایجاد شده که جهت طراحی و عملیاتی کردن ابزارهای جدید تامین مالی صادراتی از جمله تامین مالی پروژه‌ای اقدام خواهد شد. همچنین بانک انصار تمهیداتی قائل می‌شود تا در اعتبارسنجی و تنزیل اسناد صادراتی صادرکنندگان تسهیل و تسریع شود. از سوی دیگر به‌منظور جلوگیری از بروز اختلال در اجرای تفاهم‌نامه، کارگاه‌های آموزشی و در جهت افزایش صادرات، بسته‌های تشویقی برای صادرکنندگان در نظر گرفته شده و همچنین همکاری بانک انصار و صندوق یادشده در زمینه‌های دیگری همچون امور بازار سرمایه، سهام و نگهداری پرتفوی سهام صندوق ضمانت از طریق شرکت کارگزاری بانک نیز صورت می‌گیرد. مدت اعتبار این تفاهمنامه به مدت دو سال در نظر گرفته شده و امکان تمدید آن نیز پس از انقضای این مدت وجود دارد.

کم بودن تعداد شکایات واصله

گواه مشتری مداری بیمه معلم است

گروه بنگاه‌ها: بازرس ویژه مدیرعامل شرکت بیمه معلم از ناچیز بودن شکایات واصله مشتریان به این شرکت خبر داد و گفت: خوشبختانه شرکت به خوبی توانسته رضایت مشتریان در حوزه پرداخت خسارت و سایر خدمات را جلب کند. به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه معلم، در حالی که در استراتژی بیمه معلم،‌ اساس همه فعالیت‌ها را مشتری‌مداری و نام‌گذاری سال مشتری‌مداری توسط مدیر عامل بیمه معلم عنوان شده، تکریم ارباب رجوع جدی‌ترین اولویت در خدمات‌رسانی به مردم است و کم بودن تعداد شکایات واصله به شرکت گواه این ادعاست. احمد طوسی با تاکید بر اینکه بیمه‌گذار باید مطمئن باشد که به بیمه‌نامه و خدمات بیمه‌ای او خدشه‌ای وارد نمی‌شود‌، ادامه داد: بر همین اساس از اواخر سال ۱۳۹۱ سامانه CRM شرکت راه‌اندازی شد و در کنار آن سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان، تلفن ارتباط مستقیم با مدیرعامل، سیستم دریافت انتقادها و پیشنهادها و نیز تلفن مستقیم دفتر بازرس ویژه فعال شد. طوسی با بیان اینکه میزان شکایت‌های مشتریان بیمه معلم در مقایسه با سایر شرکت‌ها بسیار کمتر است،‌ اظهار کرد: در سال گذشته بیمه معلم جزو شرکت‌هایی بود که میزان شکایات ارجاع داده شده آن به بیمه مرکزی در رتبه بسیار پایینی قرار داشت. بازرس ویژه مدیرعامل شرکت بیمه معلم با تاکید بر اینکه بیش از ۸۰ درصد شکایات واصله از سوی مشتریان مرتفع شده ‌است، گفت: برخی شکایات باقی‌مانده نیز یا موضوعیت نداشته یا در دست بررسی است.