گروه بنگاه‌ها: بیش از ٣٨٤ هزار مشتری در سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران عضو فعال هستند. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوری‌های جدید، ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع را بر پایه بسترهای اینترنتی امن در دستور کار قرار داده است. این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارائه می‌گردد و دارای قابلیت‌های فراوانی از جمله انتقال وجه، رویت صورتحساب، تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و ... است. این گزارش می‌افزاید تعداد مشتریان استفاده‌کننده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران تا پایان آبان‌ماه سال ١٣٩٣ به ٣٨٤ هزار و ٥٠٠ مشتری افزایش یافته که این میزان بیانگر رشد ٢٧ درصدی تعداد مشتریان استفاده‌کننده از این سامانه در مقایسه با آبان‌ماه سال گذشته است. بر اساس این گزارش این بانک به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان نسخه جدید اینترنت بانک را روانه بازار کرده که علاوه‌بر قابلیت و توانمندی‌های گذشته دارای قابلیت‌هایی همچون: چند زبانه بودن، انطباق‌پذیری با مرورگرهای تلفن همراه و تبلت و... است که طی آبان‌ماه امسال حدود ١٠ میلیون تراکنش در بانکداری اینترنتی این بانک انجام شده که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل بیانگر ١٩ درصد رشد در تعداد تراکنش‌ها است. گروه بنگاه‌ها: بیش از ٣٨٤ هزار مشتری در سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران عضو فعال هستند. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوری‌های جدید، ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع را بر پایه بسترهای اینترنتی امن در دستور کار قرار داده است. این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارائه می‌گردد و دارای قابلیت‌های فراوانی از جمله انتقال وجه، رویت صورتحساب، تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و ... است. این گزارش می‌افزاید تعداد مشتریان استفاده‌کننده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران تا پایان آبان‌ماه سال ١٣٩٣ به ٣٨٤ هزار و ٥٠٠ مشتری افزایش یافته که این میزان بیانگر رشد ٢٧ درصدی تعداد مشتریان استفاده‌کننده از این سامانه در مقایسه با آبان‌ماه سال گذشته است. بر اساس این گزارش این بانک به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان نسخه جدید اینترنت بانک را روانه بازار کرده که علاوه‌بر قابلیت و توانمندی‌های گذشته دارای قابلیت‌هایی همچون: چند زبانه بودن، انطباق‌پذیری با مرورگرهای تلفن همراه و تبلت و... است که طی آبان‌ماه امسال حدود ١٠ میلیون تراکنش در بانکداری اینترنتی این بانک انجام شده که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل بیانگر ١٩ درصد رشد در تعداد تراکنش‌ها است.

اهدای نشان مدیر مدبر به بانک حکمت

گروه بنگاه‌ها: در نخستین اجلاس مدیران مدبر از مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان تقدیر به عمل آمد. محمد لریان فرد، معاون امور بانکی که به نمایندگی از طرف مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در این مراسم حضور یافت ضمن تشکر از تمامی دست‌اندرکاران این اجلاس اظهار کرد: به‌رغم تمامی مشکلات و تحریم‌های موجود، امروزه شاهد امنیت و ثبات در تمامی بخش‌های کشور از جمله سیستم اقتصادی هستیم به‌گونه‌ای که براساس آمار‌های ارائه شده رشد اقتصادی کشور برخلاف سال‌های گذشته روند مثبتی را از خود نشان می‌دهد و نقدینگی نیز وضعیت بسامان‌تری یافته است.

بیمه دانا، رتبه نخست توانگری مالی

گروه بنگاه‌ها: براساس اعلام بیمه مرکزی، شرکت بیمه دانا رتبه نخست توانگری مالی شرکت‌های بیمه را در سال ۱۳۹۳ کسب کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، آخرین وضعیت توانگری مالی موسسات بیمه در شورای ‌عالی بیمه مطرح و سطح توانگری مالی شرکت‌های بیمه توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر شد. طبق گزارش منتشر شده توسط بیمه مرکزی، بیمه دانا در سطح یک توانگری و وضعیت مطلوب قرار دارد. نسبت توانگری مالی سطح یک برابر ۱۰۰ درصد و بیشتر است؛ بنابراین گزارش شرکت‌های دارای توانگری مالی، شرکت‌هایی هستند که برای ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه‌گذاران از توانایی کافی برخوردارند.