گروه بنگاه‌ها: بیمه آسیا برای دومین سال متوالی و در میان ۱۰‌شرکت برتر منطقه اوراسیا، تندیس طلایی کیفیت را دریافت کرد. به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین، دکتر کاردگر نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در دوازدهمین مراسم بین‌المللی اعطای تندیس کیفیت شبکه بین‌المللی ۱۰ سازمان برتر کانادا که با حضور رئیس کمیته محیط زیست کشور کانادا و نماینده سازمان بین‌المللی استاندارد، نماینده شهردار بخارست، معاون سازمان استاندارد رومانی، مدیران و نمایندگان ارشد شرکت‌های برتر منطقه و نمایندگان ۱۲ کشور عضو این نهاد بین‌المللی در بخارست پایتخت رومانی برگزار شد، تندیس طلایی کیفیت را دریافت کرد. بنابر این گزارش، همچنین بیمه آسیا از سوی نهاد جی‌ای‌سی، موفق به دریافت گواهی ایزو ۹۰۰۱ و برنده جایزه ۱۰ ارائه‌دهنده برتر در بخش ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان خود شد.

توجه ویژه به بهبود و ارائه خدمات مستمر کیفی و مشتری مداری از جمله معیارهای انتخاب موسسات برگزیده برای دریافت تندیس مذکور بود. در این مراسم شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی پس از ارزیابی و بررسی‌های کارشناسی این دو نهاد بین‌المللی ۳ نشان طلای این مراسم را از آن خود کردند.

این گزارش می‌افزاید: بیمه آسیا، بانک شهر و شرکت یزد بسپار شرکت‌های ایرانی بودند که در اجلاس بین‌المللی کیفیت که با حضور نماینده ارشد موسسه بین‌المللی استاندارد جی‌آی‌سی، نمایندگان موسسات استاندارد اعضای جی‌آی‌سی از جمله کانادا، انگلستان، ارمنستان، اوکراین، ترکمنستان، آذربایجان، تاجیکستان، رومانی، بلغارستان، آلمان، اتریش و... در بخارست برگزار شد، موفق به دریافت تندیس طلایی بین‌المللی کیفیت شدند.

با پایان مراسم بین‌المللی اهدای تندیس کیفیت GIC در رومانی، ۱۰ شرکت برتر از سوی نهادهای بین‌المللی

جی‌.آی‌.سی انگلستان و تی‌‌‌تی‌‌آ کانادا انتخاب و موفق به دریافت تندیس مدیریت کیفیت شدند. هر ساله ۱۰ شرکت برتر از سوی نهادهای بین‌المللی جی‌‌آی‌سی انگلستان و تی‌‌تی‌‌آ کانادا انتخاب و به دریافت تندیس مدیریت کیفیت مفتخر می‌شوند. این جایزه ارزنده در مسیری سخت به سازمان‌هایی اهدا می‌شود که توانسته‌ا‌ند در آزمون کیفیت، بالاترین نتایج و امتیازات را در معیارهای عمومی و تخصصی کسب کرده و در سطح جهان درخشیده‌اند. این مراسم با رویکرد مدیریت دانش در کیفیت با هدف شناسایی کم و کیف شرکت‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی در سراسر جهان با استفاده از روش‌های علمی و مدیریتی روز دنیا و تحقیقات مستمر در راستای توسعه و بهبود کیفی عملکرد شرکت‌های متولی امور اجرایی برگزار شد.