گروه بنگاه‌ها: به‌منظور رفاه حال مشتریان و تسریع در انجام امور بانکی، خدمات جدید به سیستم بانکداری مجازی بانک‌پاسارگاد افزوده‌ شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، از این پس مشتریان این بانک می‌توانند بدون مراجعه به شعبه‌های بانک و تنها از طریق بانکداری مجازی بانک پاسارگاد سپرده اصلی متصل به کارت‌های نقدی خود را تغییر دهند. علاوه بر این مشتریان بانک پاسارگاد از این طریق می‌توانند به راحتی سپرده‌های فرعی متصل به کارت را نیز تغییر دهند. پیش از این بانک پاسارگاد در راستای حرکت به سوی بانکداری الکترونیک خدماتی از قبیل پرداخت اقساط به صورت آنلاین در بانکداری مجازی، امکان اطلاع از تعداد سهام بانک در خودپرداز و تلفنبانک و امکان پرداخت قبض با شماره تلفن همراه در تلفنبانک را برای مشتریان فراهم کرده بود.

بنا بر این گزارش بانک‌پاسارگاد نه تنها در جهت ارائه خدمات بانکداری الکترونیک پیشگام است، بلکه اقدامات موثری نیز در راستای نهادینه کردن فرهنگ بهره‌مندی از این خدمات انجام داده ‌است. نتیجه این فعالیت‌ها کاهش آلودگی محیط‌زیست ناشی از رفت‌و آمدها، کاهش آلودگی هوا، صرفه‌جویی در وقت و هزینه هم‌میهنان است.

این گزارش می‌افزاید: مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنند.