گروه بنگاه‌ها: بانک ‌پاسارگاد برای دومین سال متوالی به‌عنوان سرآمدترین سازمان ایرانی در تعالی منابع انسانی شناخته‌شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط ‌عمومی بانک پاسارگاد ضمن اعلام این خبر گفت: در ششمین دوره جایزه ملی تعالی منابع ‌انسانی که در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۳ در محل سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، بانک‌پاسارگاد با کسب رتبه نخست و دریافت نشان برنز ۴ ستاره، به‌عنوان سرآمدترین سازمان ایرانی برگزیده شد. وی ادامه داد: این در حالی است که بانک پاسارگاد در سال گذشته نیز با کسب رتبه نخست و دریافت نشان برنز ۳ ستاره به‌عنوان سازمان سرآمد در بین کلیه سازمان‌های شرکت‌کننده شناخته شده بود.

مدیر روابط‌ عمومی بانک ‌پاسارگاد افزود: این موفقیت به‌دلیل توجه ویژه مدیران بانک‌پاسارگاد به سرمایه‌انسانی بانک، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه‌های بانک به دست آمده است. سرمایه‌انسانی که با سرلوحه قرار دادن شعار بانک مبنی بر «مشتری ذات بانک است» تنها به خدمت به مردم گرامی و توجه به اصل مشتری‌مداری می‌اندیشند.

بنا‌براین گزارش جایزه تعالی منابع انسانی در سه سطح گواهینامه، تقدیرنامه و نشان و بر اساس ارزیابی عملکرد حوزه منابع‌انسانی سازمان‌ها، همه ساله به سازمان‌های برتر ایرانی که مطابق نظام‌نامه جایزه، حائز شرایط لازم هستند، اعطا می‌شود.