گروه بنگاه‌ها: اولین همایش از سری همایش‌های روسای شعب بانک کشاورزی سراسر کشور در سال ۹۳ با حضور دکتر طالبی رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک، حشمت اله نظری، مهندس داور ماهی‌کار و محمدحسن فروغی فر اعضای هیات‌مدیره، مدیران امور، مشاوران مدیرعامل، روسای ادارات مرکزی و مدیر شعب بانک در استان مازندران، روز پنج‌شنبه دهم مهر ماه در مرکز آموزش بابلسر به کار خود پایان داد. به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان مازندران، دکتر طالبی در اختتامیه این همایش طی سخنانی، برگزاری این همایش را فرصتی برای دریافت بازخوردها از سوی همکاران شعب سراسر کشور دانست و افزود: حتی نکات جزئی که در این همایش‌ها مطرح می شود بسیار اهمیت دارد و همین مسائل به علت ارتباط با روحیه همکاران در چهره بانک نیز تاثیرگذار است.

مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه افزود: نقاط قوت نظام بانکی، غیرقابل انکار است و سرمایه نظام بانکی، نیروی انسانی آن است که مورد اعتماد مسوولان و کل جامعه است.

دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بانک‌ها بیشترین اثربخشی را در اقتصاد جامعه دارند و با توجه به رشد صنعت بانکداری در دنیا، بانک‌ها محور تمامی فعالیت‌های اقتصادی هستند و این موضوع را بهترین فرصت برای روسای شعب خواند و خواستار به دست گرفتن ابتکار عمل توسط آنها قبل از ارسال دستورالعمل‌ها و طرح‌ها از سوی ادارات مرکزی شد.