گروه بنگاه‌ها: شرکت کارت اعتباری ایران کیش، پایگاه خدمات طلایی خود را در مجتمع تجاری پایتخت تهران راه‌اندازی کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ایران کیش، این پایگاه با هدف وفادارسازی مشتری و تسریع خدمت‌رسانی به پذیرندگان، راه‌اندازی شده است.

در پایگاه خدمات طلایی ایران کیش که از ۱۲ مرداد به مدت یک ماه در این مجتمع دایر است، علاوه‌بر خدمت‌رسانی آنی به پذیرندگان، قرعه‌کشی و اهدای جوایز نیز صورت خواهد گرفت.

بیش از یکصد جایزه ازجمله تبلت، دوربین عکاسی، پرواز با پاراگلایدر، XBOX،‌ هارد اکسترنال، سینمای خانگی، بن خرید لوازم ورزشی، ساعت و ده‌ها جایزه دیگر به قید قرعه به پذیرندگانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند، تعلق می‌گیرد.

علاوه‌بر اینکه این جوایز به‌طور روزانه و هفتگی اهدا می‌شود، یک جایزه ویژه نیز در یک روز نامشخص هفته به پذیرندگانی که بیشترین تراکنش را در آن روز داشته باشند، اعطا می‌شود. اولویت این قرعه‌کشی‌ها با پذیرندگان بانک صادرات است و پذیرنده به ازای هر تراکنش بالای ۲۰ هزار تومان یک امتیاز و هر ۲۰۰ هزار تومان نیز یک امتیاز کسب می‌کند.

برپایی پایگاه خدمات طلایی ایران کیش در مجتمع تجاری پایتخت با کوتاه سازی فاصله پذیرنده و سیستم پشتیبانی شرکت، به تسریع خدمت‌رسانی به پذیرنده کمک شایانی کرده و موجب افزایش سهم این شرکت از بازار می‌شود.