گروه بنگاه‌ها: جشنواره عید تا عید بیمه تحصیل فرزندان بیمه ملت، آغاز شد. به گزارش روابط عمومی بیمه ملت این جشنواره که از عید فطر (۱۲/۰۵/۹۳) آغاز و تا عید غدیر خم (۲۱/۰۷/۹۳) ادامه خواهد داشت؛ مختص فروش بیمه تحصیل فرزندان است و با هدف معرفی و فروش این بیمه‌نامه در بازارهای هدف به اجرا درخواهد آمد. معاون بازاریابی و فروش بیمه ملت با اشاره به دشواری‌های مالی خانواده‌ها درخصوص هزینه‌های تحصیل در مقاطع دانشگاهی فرزندان گفت بسیاری از دانشجویان به منظور کمک به والدین خود برای تامین این هزینه‌ها به کارهای پاره‌وقت با درآمدهای پایین روی آورده و در نتیجه کیفیت تحصیلات آنها کاهش می‌یابد. بیمه ملت با ارائه بیمه‌نامه تحصیل فرزندان راه‌حلی برای رفع مشکلات مالی خانواده‌ها در ارتباط با تحصیل فرزندانشان ارائه کرده است. وی افزود: سرپرست خانواده با استفاده از این نوع بیمه‌نامه می‌تواند با پرداخت حق بیمه علاوه‌بر برخورداری از پوشش‌های بیمه‌ای، از محل پس‌اندازها و ذخایر ایجاد شده، سرمایه‌ای مطمئن برای تامین هزینه تحصیلات عالی فرزندانش ایجاد کرده و دغدغه‌های خود را در این زمینه از بین ببرد.

ابراهیم‌پور به مزایای این بیمه‌نامه اشاره کرد و گفت: پرداخت هزینه‌های تحصیل فرزندان در صورت حیات سرپرست خانواده تا پایان قرارداد یا فوت او در طول قرارداد، اختصاص سود سرمایه‌گذاری حق بیمه‌ها حداقل با نرخ ۱۸ درصد سالانه (برای پنج سال اول بیمه‌نامه)، پوشش اضافی حادثه در صورت فوت سرپرست خانواده بر اثر حادثه، معافیت از پرداخت حق‌بیمه به علت از کارافتادگی کامل، دریافت هزینه‌های پزشکی امراض خاص (در صورت بروز انواع سرطان، سکته مغزی، سکته قلبی و ... طبق شرایط اختصاصی امراض خاص) و دریافت وام از محل بیمه‌نامه پس از گذشت دو سال، پرداخت سود مشارکت در منافع (علاوه‌بر سود ۱۸ درصد علی‌الحساب) و برخورداری از معافیت‌های مالیاتی (مالیات بر ارث و درآمد) با توجه به مواد ۱۳۶و‌‌ ۱۳۷ قانون مالیات‌ها، از مزایای این طرح به‌شمار می‌آید.

وی افزود: چنانچه بیمه‌شده (سرپرست خانواده) تا پایان مدت بیمه‌نامه در قید حیات باشد، مبالغ سرمایه تحصیل و سرمایه حاصل از مشارکت در منافع به ذی‌نفع (فرزند) پرداخت می‌‌شود و چنانچه وی درخلال مدت قرارداد فوت کند، پس از آن حق بیمه‌ای از بیمه‌گذار دریافت نمی‌شود، سرمایه فوت مندرج در بیمه‌نامه بلافاصله به ذی‌نفع سرمایه فوت پرداخت می‌شود و در پایان قرارداد سرمایه تحصیل به اضافه سرمایه‌ای که از محل مشارکت در منافع حاصل شده است به ذی‌نفع سرمایه تحصیلی (فرزند) پرداخت خواهد شد.

در پایان جشنواره به سه نفر از بیمه‌گذاران محترم، به قید قرعه کارت هدیه شرکت بیمه ملت اهدا می‌شود و در طول جشنواره به بیمه‌گذارانی که بیش از ۱۰ میلیون ریال حق بیمه واریز کنند، کارت هدیه شرکت بیمه ملت اهدا خواهد شد.