گروه بنگاه‌ها: نخستین واحد ارائه خدمات تخصصی صادرات با هدف حمایت از تولید ملی، روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه، در شعبه میرداماد بانک سامان راه‌اندازی شد. به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، با راه‌اندازی این مرکز، از این پس تجار و صادرکنندگان می‌توانند با سرعت و راحتی بیشتری از خدمات متنوع بانکی ارزی و ریالی از جمله دریافت تسهیلات بهره‌مند شوند. سیداحمد طاهری بهبهانی، مدیرعامل بانک سامان در مراسم افتتاح این واحدتخصصی گفت: در سال‌های اخیر، خدمات گسترده‌ای در زمینه تجارت و صادرات به مشتریان بانک ارائه شده است. در سال ۱۳۹۲ بیش‌از ۱۳درصد کل واردات کشور، ۲۵درصد کل واردات صنایع غذایی و ۳۰درصد واردات دارو و تجهیزات پزشکی، با حمایت بانک سامان صورت گرفته است.

طاهری با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۳۹۳ از سوی مقام معظم رهبری گفت: در سال جاری و در جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، بانک سامان برای یاری‌رسانی بیشتر به توسعه صادرات و فعالان این عرصه، درصدد است شعب ویژه‌ای را به‌صورت تخصصی برای ارائه خدمات ویژه ارزی تجهیز کند.

وی خاطرنشان کرد: نخستین واحد ارائه خدمات تخصصی صادرات، امروز در شعبه میرداماد فعالیت خود را آغاز می‌کند و امید است به‌زودی سایر واحد‌ها نیز راه‌اندازی شوند.

گفتنی است، نخستین واحد ارائه خدمات تخصصی صادرات بانک سامان با استفاده از نیروهای آموزش‌دیده متخصص در زمینه صادرات در شعبه میرداماد به آدرس خیابان میرداماد، نرسیده به میدان محسنی آماده ارائه تمام خدمات ارزی و ریالی شامل اعطای تسهیلات، گشایش اعتبار اسنادی و غیره به فعالان صادراتی کشورمان است.