گروه بنگاه‌ها : مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات‌مدیره بانک صادرات ایران به‌منظور ارتقای سطح تعاملات و همکاری‌ها از دانشگاه پیام نور بازدید و با مدیران عالی دانشگاه دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران مدیرعامل بانک صادرات در این دیدار با اشاره به سیاست‌های بانک صادرات ایران در حمایت از علم و فرهنگ گفت: این بانک آمادگی دارد با تمام توان خود در سطح شبکه برای پیشبرد اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های علمی و فرهنگی دانشگاه بیش از گذشته کمک کند. حمایت از علم و فرهنگ یکی از راهبردهای اصلی مدیران بانک صادرات ایران است.

مهندس پیشرو افزود: بانک صادرات ایران درخصوص ارائه خدمات، به‌ویژه در بحث ثبت‌نام دانشجویان از طریق درگاه‌های مختلف، همکاری‌های خوبی را با دانشگاه شروع کرده است که امیدواریم با رفع برخی کاستی‌ها، خدمات بهتر و با کیفیت بالاتری به دانشگاه و دانشجویان ارائه شود.

وی با اشاره به شبکه گسترده بانک صادرات ایران در داخل و خارج از کشور گفت: این بانک در کشورهای مختلف منطقه خلیج‌فارس، آسیای میانه، لبنان و برخی کشورهای اروپایی شعب و واحدهای مستقل بانکی دارد و آماده ارائه خدمات به واحدهای آموزشی این دانشگاه در خارج از کشور است. دکتر فراهانی رئیس دانشگاه پیام‌نور نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران ارشد بانک صادرات ایران در این دانشگاه گفت: ارتباط دو مجموعه بزرگ بانک صادرات ایران و دانشگاه پیام‌نور، برکات بسیاری خواهد داشت و امیدوارم این دیدار فرصت‌های تعامل بهتر و همکاری پویاتر بین این دو مجموعه را بیش از پیش فراهم کند.