گروه بنگاه‌ها- علیرضا دبیر، عضو شورای اسلای شهر تهران در جریان جلسه این شورا ضمن سپاس از زحمات و تلاش‌های دکتر پورزرندی معاون مالی اداری سابق شهرداری تهران، طرح موضوع افزایش سرمایه بانک شهر را شایسته حمایت همه‌جانبه شورای اسلامی شهر تهران دانست.
دبیر، موضوع افزایش سرمایه بانک شهر را برای تحقق اهداف آتی در عرصه مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: در صورت حمایت کافی، اجرای این طرح از افتخارات دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران به شمار خواهد آمد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، همچنین صدق گفتار پور زرندی را در دوران معاونت مالی و اداری شهرداری تهران در اعلام شرایط و موضوعات در حال انجام در شهرداری تهران در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران یادآور شده و افزود: به عنوان یک مدیر توانمند و متعهد، داشتن خصیصه صداقت از محاسن والای انسانی و ارزشی تلقی می‌شود.
وی در خاتمه اظهاراتش با تاکید بر فعالیت‌های مستمر و هدفمند پورزرندی به‌منظور شفاف‌سازی روند امور در طول بیش از هشت سال کوشش در یکی از دشوارترین و حساس‌ترین معاونت‌های شهرداری تهران، این عزم و اراده را منشأ بروز خدمات و اصلاحات ماندگار و تاثیرگذار و جلوه‌ای از تلاش مجموعه مدیران شهری عنوان کرد.