گروه بنگاه‌ها - در مراسمی با حضور رئیس و اعضای هیات‌مدیره بانک ایران ‌‌‌‌‌زمین، از زحمات محمدابراهیم مقدم مدیرعامل پیشین این بانک، تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین در این مراسم که در روز یکشنبه با حضور مدیران ارشد بانک ایران‌‌‌‌‌زمین در سالن همایش‌‌‌های ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد، نخست دکتر محمدرضا امیرحسنخانی رئیس هیات‌مدیره بانک ایران ‌‌‌‌‌زمین ضمن بر شمردن موفقیت‌‌‌‌‌‌های بانک ایران‌‌‌‌‌ زمین در طول دوره مدیرعاملی مقدم و از جمله افزایش سرمایه آن به ۴هزار میلیارد ریال، از راه‌اندازی شرکت سرمایه‌گذاری بانک ایران ‌‌‌‌‌زمین خبر داد و اعلام کرد اقدامات نهایی برای کسب مجوز فعالیت‌‌‌‌‌‌های ارزی و صرافی بانک در دست انجاماست.
در ادامه این مراسم، محمدابراهیم مقدم مدیرعامل پیشین بانک ایران زمین که هم‌اکنون مدیریت عاملی بانک تجارت را بر عهده گرفته است نیز طی سخنانی، آینده روشنی را برای بانک ایران‌‌‌‌‌زمین پیش‌بینی کرد و از همه دست‌اندرکاران و کارکنان این بانک خواست با توجه به عرصه رقابت آمیز فعالیت‌‌‌‌‌های بانکی، تلاش و فعالیت‌‌‌‌های خود را دو چندان کنند.
مدیرعامل بانک تجارت در ادامه سخنانش، آمادگی خود و بانک متبوعش را در راستای همبستگی و همکاری بانک‌های ایران‌‌‌‌‌زمین و تجارت به‌منظور نیل به اهداف مشترک و در رأس آن کمک به توسعه خدمات بانکی در کشور اعلام کرد.
محمدابراهیم مقدم از اسفند ماه سال ۱۳۹۱ تا اوایل فروردین سال ۱۳۹۳مسوولیت مدیریت عامل بانک ایران زمین را بر عهده داشته است.