گروه بنگاه‌ها -در نخستین جشنواره مشاهیر حرفه‌ای مالی ایران که توسط انجمن علمی مهندسی مالی ایران در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، دکتر نتاج مدیرعامل بانک مهر اقتصاد یکی از سه جایزه تعالی مالی ایران را کسب کرد. ضمن اینکه بانک مهر اقتصاد نیز به‌عنوان شخصیت حقوقی برنده این جایزه شد.
در مراسم افتتاحیه جایزه تعالی مالی که به نام استاد فقید پرفسور غلامرضا اسلامی بیدگلی برگزار شد، دکتر نتاج - مدیرعامل بانک مهر اقتصاد پس از دریافت تندیس مشاهیر مالی ایران در پنل تخصصی کنفرانس مهندسی مالی، مقاله‌ای با عنوان اقتصاد مقاومتی و مدیریت ریسک ارائه کرد.
نتاج در این سخنرانی با بیان اینکه در اقتصاد کشور مدت‌ها خلأ راهبردی برای پیمودن ادامه مسیر تحقق اقتصاد اسلامی در ایران احساس می‌شد، گفت: اقتصاد مقاومتی همان مدل عملی اقتصاد اسلامی و الگویی الهام بخش و برآمده از فرهنگ انقلاب اسلامی است که با یک نگاه راهبردی و بلندمدت برای از میان برداشتن این خلأ تدوین شده است.
وی با بیان اینکه سند اقتصاد مقاومتی جهت‌دهنده است و باید فراتر از حد یک دستورالعمل به آن توجه شود، خاطر نشان کرد: این سند مجموعه‌ای چندوجهی است که از منظرهای مختلف می‌شود آن را تحلیل کرد و می‌تواند محور جامع اقتصاد کشور باشد؛ بنابراین باید هرچه سریع‌تر قوانین متناسب با آن اصلاح شود و با کمک محافل دانشگاهی آن را برای عموم جامعه تبیین و تبدیل به یک زبان مشترک کرد، ضمن اینکه اجرایی شدن آن نیازمند رویکرد اعتقادی است.