گروه بنگاه‌ها- بانک صادرات ایران در راستای ارج نهادن به مقام مشتریان و پذیرندگان فعال پایانه‌های فروش طرح «نوروز طلایی» را روانه بازار ساخت.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به‌منظور قدردانی از اعتماد و همراهی مشتریان طرح «نوروز طلایی» را از ابتدای اسفندماه سال‌جاری تا پایان فروردین ماه سال آتی، به اجرا درآورده که طی آن به پذیرندگان فعال پایانه‌های فروش متناسب با میزان فعالیت و تراکنش‌ها براساس قرعه‌کشی ١٠ دستگاه خودرو پژو پارس و هزاران سکه طلا اهدا می‌کند.
بر اساس این گزارش کلیه پذیرندگان پایانه‌های فروش متصل به حساب‌های این بانک شامل این طرح بوده و می‌توانند با افزایش فعالیت و تراکنش‌های خود، از مزایای مختلف این طرح بهره‌مند شوند.
بنا بر این گزارش بانک صادرات ایران تاکنون در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات نوین بانکی بیش از ٣٨٠ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی را نصب و راه‌اندازی کرده است و در جهت قدردانی از اعتماد پذیرندگان دستگاه‌های پایانه فروش متصل به حساب‌های طی جشنواره عید تا عید در ٤ مرحله قرعه‌کشی تعداد ٧ هزار پذیرنده را به‌عنوان برنده اعلام کرد و مبلغ ٣٧ میلیارد و ٨٤٩ میلیون ریال را به حساب برندگان واریز و طی جشنواره خدمات الکترونیک نیز یک دستگاه خودرو مگان، چهار دستگاه خودرو ٢٠٧ و هزاران جایزه‌نقدی را به برندگان اعطا کرد.
هموطنان گرامی و پذیرندگان پایانه‌های فروش می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شعب این بانک مراجعه یا با شماره ٠٩٦٠٢ صدای سپهر تماس حاصل کنند.