گروه بنگاه‌ها - بیمه «ما» با 133 رتبه صعود، جایگاه خود را در میان 500 شرکت برتر ایران از رتبه 486 به 353 ارتقا داد. به گزارش روابط عمومی بیمه «ما» بر اساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران، شرکت بیمه «ما» با افزایش میزان فروش خود توانسته است رتبه خود را به میزان بسیار چشمگیری در میان شرکت‌های برتر ارتقا دهد.
بر اساس این گزارش، شرکت بیمه «ما» با ارتقای ۱۳۳ پله‌ای جایگاه خود در میان شرکت‌های برتر ایران، در رتبه دوم بالاترین ارتقای رتبه در میان یکصد شرکت چهارم فهرست ۵۰۰ شرکتی قرار گرفته است.
همایش شانزدهمین دوره رتبه‏بندی شرکت‌های برتر ایران با حضور مقامات کشوری، مدیران شرکت‌های برتر و صاحب‌نظران اقتصادی و صنعتی برگزار شد و طی آن، شرکت‌های پیشرو، شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع، شرکت‌های برتر صادرات‏گرا و شرکت‌های برتر در شاخص‏های مهم معرفی شدند.
کرمانشاه، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این زمینه اظهار کرد: مهم‏ترین اهداف این رتبه‌بندی، شفاف‌سازی فضای کسب‌و‌کار و گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی کشور است.
وی افزود: ۵۰۰ شرکت حاضر در رتبه‌بندی، در گروه‌های صنعتی ۲۴ گانه با شرکت‌های هم رشته خود و علاوه‌بر آن در فهرست عمومی، با دیگر شرکت‌های صنعتی مقایسه شده‌اند.