گروه بنگاه‌ها - نشریه تخصصی بنکر با انتشار فهرست ٥٠٠ برند برتر در حوزه بانکداری، بانک صادرات ایران را به عنوان با ارزش‌ترین برند در بین بانک‌های داخلی اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، نشریه تخصصی بنکر در جدیدترین گزارش خود فهرست ٥٠٠ برند برتر دنیا در حوزه بانکداری را منتشر و بانک صادرات ایران را به عنوان با ارزش‌ترین برند (نشان تجاری) در میان بانک‌های ایرانی اعلام کرد. این فهرست براساس شاخص‌هایی همچون، ارزش برند هر بانک، میزان ثبات و استحکام و ارزش آن در بازار تهیه شده و در فهرست ٥٠٠ برند برتر سال ٢٠١٤ بانک صادرات ایران رتبه ٤٢٦ را به خود اختصاص داده و ارزش برند این بانک ١٩٠ میلیون دلار اعلام شده است.
در فهرست ٥٠٠ بانک برتر تنها نام دو بانک ایرانی درج شده و بانک ملی پس از بانک صادرات ایران توانسته است رتبه ٤٧٥ را به خود اختصاص دهد.
براساس گزارش منتشرشده بانک‌های آمریکایی ولس فارگو، اچ‌اس‌بی‌سی انگلیس و بانک آمریکا به ترتیب در رتبه اول تا سوم قرار گرفته‌اند.
بنابراین گزارش موفقیت اخیر بانک صادرات ایران مدیون سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی صحیح مدیران عالی، همدلی و همراهی سهامداران، اعتماد مشتریان و تلاش و زحمت همکاران بوده که در صورت رفع محدودیت‌های بین‌المللی، با توجه به زیرساخت‌ و توانمندی‌های بانک در عرصه‌های داخلی و خارجی زمینه پیشرفت و اعتلای بیشتری برای آن فراهم خواهد شد.