گروه بنگاه‌ها- مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون با تاکید بر ماموریت‌های تعیین شده برای ارائه خدمات به این بخش، محدودیتی برای ارائه خدمات به سایر بخش‌های اقتصادی ندارد.
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، دکتر سهمانی در جمع روسای شعب این استان با بیان مطلب فوق اظهار کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون، جهت دستیابی به جایگاه واقعی خود در نظام بانکی به دنبال ایجاد زیرساخت‌ها، برنامه‌ریزی و پایه‌ریزی جهت بهبود و رشد شاخص‌های عملکردی بانک است تا بتواند، خدمات مطلوبی را به بخش تعاون و سایر بخش‌های اقتصادی ارائه کند. سهمانی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم تغییرات مثبت قابل‌توجهی در شاخص‌های نقدینگی، تولید ناخالص ملی و تورم ایجاد شده است آن را نویدبخش سال‌های خوب در پیش رو دانست و خاطرنشان کرد: بانک باید همسو و هماهنگ با این تغییرات حرکت کند و با همدلی و برنامه‌ریزی منسجم، نظامات بانک را تنظیم کند. وی افزود: تدوین و پیاده‌سازی برنامه استراتژیک و نقشه راه مختص بانک سبب حرکت جمعی یکپارچه، منسجم و همسو در جهت ارائه بهترین و متنوع‌ترین خدمات به مشتریان خواهد شد، تا از این طریق بانک به جایگاه واقعی و شایسته خود دست یابد. سهمانی خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان مهم‌ترین بازوی تامین مالی و حمایت‌کننده بخش تعاون نقش بسیار مهمی در رسیدن این بخش به سهم
۲۵ درصدی خود در اقتصاد ملی را دارا است که باید از طریق برنامه‌ریزی صحیح علاوه‌بر فعالیت متعارف بانکی به عنوان یکی از عناصر شبکه بانکی و یک بنگاه اقتصادی توسعه‌ای اهداف بخش تعاون را نیز در چارچوب ضوابط و مقررات دنبال کند.