گروه بنگاه‌ها- نخستین دوره قرعه‌کشی خریداران طرح آرامش خانواده بیمه معلم روز گذشته با حضور اصحاب رسانه، تحسیری مدیرعامل، بنویدی قائم‌مقام و سایر مدیران بیمه معلم در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، به قید قرعه پنج نفر از خریداران بیمه آتش‌سوزی بیمه معلم برنده جایزه ویژه 25 میلیون تومانی و یک نفر از آنان برنده جایزه 50 میلیون تومانی شد.
ابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم هدف از ارائه طرح آرامش خانواده را پاسخ به نیاز هموطنان عنوان کرد و گفت: بیمه معلم در راستای توسعه فرهنگ بیمه به‌ویژه بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی با طراحی بیمه‌نامه‌ای تشویقی و اهدای جوایز نقدی به عرضه این طرح اقدام کرد که در فاز اول از استقبال خوب هموطنان روبه‌رو شد.
وی افزود: بیمه معلم از اردیبهشت سال ۹۲ طرح آرامش خانواده را آغازکرد که طی ۸ ماهه گذشته ۶۴۰۷ فقره بیمه‌نامه در اقصی‌نقاط کشور صادر شده است و مرحله دوم قرعه‌کشی در عید سعید فطرسال ۹۳ برگزار خواهد شد.
به گفته او، قرعه‌کشی فوق همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس بیمه معلم انجام شده است.
همچنین مجید بنویدی قائم‌مقام مدیرعامل بیمه معلم با هدف از عرضه طرح آرامش خانواده را، توسعه فرهنگ بیمه عنوان کرد و گفت: بیمه معلم در گام اول در پی سودآوری از محل فروش این بیمه نیست؛ بلکه با اطلاع‌رسانی درست به مردم، مسوولیت خود را در توسعه فرهنگ بیمه در کشور انجام می‌دهد.
بنویدی با قدردانی از تلاش شبکه فروش بیمه معلم و اعلام اینکه جوایز بیمه‌گذاران برنده با حضور نمایندگانی که بیمه‌نامه‌های آنان را صادر کرده‌اند اهدا می‌شود، یادآور شد: ضریب خسارت رشته آتش‌سوزی در بیمه معلم ۲۱ درصد است.