گروه بنگاه‌ها - بیش از 303 هزار مشتری در سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران عضو فعال هستند. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوری‌های جدید، ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع را بر پایه بسترهای اینترنتی امن در دستور کار قرار داده است.
این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارائه می‌شود و دارای قابلیت‌های فراوانی از جمله انتقال وجه، رویت صورت‌حساب، تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و ... است. این گزارش می‌افزاید: تعداد مشتریان استفاده‌کننده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران تا پایان آبان ماه سال‌جاری به بیش از ۳۰۳ هزار و ۷۰۰ مشتری افزایش یافته که این میزان بیانگر رشد ۲۸ درصدی تعداد مشتریان استفاده‌کننده از این سامانه است.
براساس این گزارش، بانک صادرات ایران با بهره‌گیری از دستگاه رمزساز لحظه‌ای (otp) در محیطی کاملا امن و بدون حضور فیزیکی در شعب اقدام به ارائه خدمات متنوع اینترنتی کرده است.
استفاده از سیستم غیرحضوری بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران در حال حاضر امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بین حساب‌ها، تعیین مبلغ چک، رویت صورت‌حساب را امکان‌پذیر ساخته و توانسته است نقش بسزایی در کاهش هزینه‌ها و وقت مشتریان داشته باشد. متقاضیان برای استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی می‌توانند به وب سایت این بانک مراجعه کنند.
سیزده میلیون ایرانی یارانه خود را از بانک صادرات گرفتند
براساس گزارش‌های آماری استخراج شده در آخرین دوره از واریز یارانه هموطنان، یارانه تعداد ١٣ میلیون و ٥٤٢ هزار نفر از طریق بانک صادرات ایران پرداخت شد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران این بانک در خلال آذرماه سال‌جاری مبلغ ٦ هزار و ١٦٢ میلیارد ریال یارانه نقدی به حساب ٤ میلیون و ١٦٠ هزار خانوار واریز کرده و تعداد ١٣ میلیون و ٥٤٢ هزار هموطن یارانه خود را از طریق این بانک دریافت کرده‌اند.
بانک صادرات ایران در این زمینه با هدف جلب رضایتمندی هموطنان پرداخت یارانه حدود ١٩ درصد از کل افراد یارانه‌بگیر را برعهده داشته و در روزهای پرداخت یارانه میانگین تعداد تراکنش‌های صورت پذیرفته از طریق سیستم سپهر با افزایش ٥ میلیونی به بیش از ٢٢ میلیون تراکنش بالغ گردیده است.
بنابراین گزارش بانک صادرات ایران هم‌اکنون با ٢٧٠٧ شعبه فعال، ١٢٣ شعبه ٧٢٤، تعداد ٤٠٢٠ دستگاه خودپرداز و ٣٨٧ هزار و ٦٥٠ دستگاه پایانه فروش به عنوان بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور محسوب می‌شود.
هموطنان گرامی می‌توانند جهت اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها و انواع خدمات بانکی بانک صادرات ایران به سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه کنند.