گروه بنگاه‌ها- در پی برگزاری مراسم افتتاحیه نهمین کنگره شاخه ایرانی و سیزدهمین کنگره شاخه کویتی انجمن بین‌المللی تحقیقات دندانپزشکی، از بانک رفاه به عنوان حامی این رویداد قدردانی به عمل آمد.
به گزارش بنکر، در این مراسم که ۲۰ آذرماه سال‌جاری با حضور جمعی از متخصصان و پژوهشگران حوزه دندانپزشکی داخلی و خارجی برگزار شد، فرخ‌ نژاد عضو هیات‌مدیره به معرفی بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بانک‌های موفق تجاری کشور پرداخت و گفت: اگرچه بانک رفاه کارگران در گذشته تنها به عنوان بانک ویژه کارگران شناخته می‌شد، اما در حال حاضر در این بانک، برنامه‌ها و نقشه راه را حول محور ارایه خدمات برای همه مردم با سلایق و نیازهای مختلف طراحی کرده‌ایم. وی که در این مراسم سخنرانی خود را به زبان انگلیسی ارایه می‌کرد، تصریح کرد: هم‌ اکنون در میان تمامی مشتریان بانک رفاه کارگران، پزشکان، داروسازان، دندانپزشکان و دیگر افرادی که مستقیم یا غیر مستقیم با علوم پزشکی رابطه دارند، مورد توجه ویژه بانک رفاه کارگران قرار دارند.
عضو هیات‌مدیره بانک رفاه کارگران در ادامه افزود: خدمات پزشکی موضوع اصلی تامین اجتماعی است؛ بنابراین واضح است که مجموعه بانک رفاه کارگران نیز باید توجه ویژه‌ای به امر سلامت اجتماعی داشته باشد. فرخ نژاد با بیان اینکه در سال‌های اخیر بانک رفاه کارگران طرح‌ها و خدمات نوینی در اشکال مختلف سپرده‌ها و تسهیلات ویژه طراحی و اجرا کرده است، تصریح کرد: طرح‌هایی از جمله طرح رازی و سپیدان به صورت ویژه برای پزشکان، داروسازان، دندانپزشکان و دیگر مشاغل مرتبط با پزشکی طراحی و اجرا شده است. وی در ادامه تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته قصد داریم در آینده‌ای نزدیک به عنوان یکی از مهم‌ترین بانک‌های تجاری مطرح باشیم.
عضو هیات‌مدیره بانک رفاه کارگران در انتها خطاب به پژوهشگران و متخصصان دندانپزشکی حاضر در همایش، ابراز امیدواری کرد با حمایت و پشتیبانی شما متخصصان بتوانیم طرح‌ها و برنامه‌های بانکی را که شما متخصصان حوزه پزشکی می‌خواهید و نیاز دارید، طرح‌ریزی و اجرا کنیم.