گروه بنگاه‌ها- چهارمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بانک کشاورزی با هدف آموزش روش‌های بهبود ارتباطات اثر بخش با مشتری دوازدهم آذرماه در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان مازندران در نخستین روز این همایش که امین مرادی مدیر امور مشتریان، روسا، معاونان وکارشناسان ادارات مرکزی، جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه مشتریان مدیریت‌ها و همچنین روسا و کارکنان شعب این بانک از سراسر کشور حضور داشتند، حشمت‌الله نظری عضو هیات‌مدیره این بانک در یک ارتباط زنده تصویری طی سخنانی به تشریح نقش و جایگاه مشتری و لزوم ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتریان پرداخت و در ادامه امین مرادی مدیر امور مشتریان به‌عنوان دومین سخنران درباره مفاهیم تئوری و عملی ارتباط با مشتری مطالبی را ارائه کرد.
بر اساس این گزارش تبیین وضعیت بانک از گذشته تاکنون، مقایسه آن با دیگر بانک‌ها، شکل‌گیری بازاریابی و مشتری محوری، نقاط تماس با مشتری، شعف مشتری و ... موضوع سخنرانی محمد ابراهیم علی سمیر رییس اداره‌کل ارتباط با مشتریان بود.
همچنین ابوالفضل صالحیان و مجید رضا خردخواه معاونان اداره‌کل بانکداری خرد درباره طرح‌های جهش، فروش تهاجمی و جانبی، خدمات فروش، فروش جانبی وتزایدی خدمات سخنرانی کردند و محمد معماران معاون اداره کل بانکداری اختصاصی و شرکتی مطالبی پیرامون بانکداری اختصاصی ارائه کرد.
این گزارش می‌افزاید: ارائه مطالبی درباره بخش‌بندی مشتریان، شناخت رفتار مشتریان توسط حمید بکامیری و مصطفی عبداللهی کارشناسان اداره‌کل تحقیق و توسعه و همچنین فرهنگ‌سازی ارتباط با مشتری توسط علیرضا کنگرلو کارشناش اداره‌کل ارتباط با مشتریان از دیگر موضوعات مطرح شده نخستین روز همایش بود.
بر اساس این گزارش سخنرانی حشمت‌الله نظری عضو هیات‌مدیره بانک کشاورزی و تدریس مباحث آموزشی دکتر محمود آسیاچی از استادان دانشگاه درباره ارتباط با مشتری، روش‌های بهبود ارتباطات اثربخش، فنون مذاکره و مشعوف‌سازی مشتری برنامه‌های دومین روز همایش در سیزدهم همین ماه خواهد بود.