گروه بنگاه‌ها- مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در جمع کارکنان بیمه کوثر استان یزد گفت: شرکت بیمه کوثر به عنوان اولین شرکت اقدام به حذف چک از سیستم و پرداخت خسارت خودرو از طریق کارت‌های ویژه و همچنین استفاده از کد ملی به جای دفترچه خدمات درمانی و کارت درمان کرده‌ است.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در جمع کارکنان بیمه کوثر استان یزد اظهار کرد: بیمه در سطح کلان در کنار بانک و بورس، سه ضلعی هستند که در حوزه اقتصادی کشور می‌توانند، نقش مهمی را بیافرینند. عبدالرسول عطایی با بیان اینکه بیمه نقش بزرگی در پدافند غیرعامل می‌تواند به وجود آورد، افزود: بیمه کوثر نگرانی ناشی از خطر از زندگی مردم و فعالیت‌های اقتصادی را به حداقل می‌رساند که می‌تواند، امنیت را به ارمغان آورد.
وی پایبندی به ارزش‌های اسلامی، انتخاب نمایندگان و توجیه آنان نسبت به اعتقادات نظام جمهوری اسلامی ایران، صداقت و عدالت را از ارزش‌های حاکم در شرکت بیمه کوثر دانست و گفت: دادن فرصت رشد به کارکنان، ایجاد محیط پویا، معنی‌دار کردن وظایف روزانه و شکستن قوانین دست و پا گیر از جمله مواردی است که به ایجاد یک شرکت ایده‌آل کمک خواهد کرد.
عطایی با عنوان اینکه ورود بیمه‌ کوثر به صنعت بیمه‌ کشور کاملا هدفمند و با برنامه است، گفت: بیمه کوثر با اولویت در سه محور شاخص فعالیت داردکه عبارتند از:‌ تحت پوشش قرار دادن حوزه‌هایی که تا کنون بیمه‌پذیر نبوده‌اند، فرهنگ‌سازی بیمه‌ای و اجرای طرح‌های نوین و امیدواریم تا سال ۱۴۰۴ به رتبه‌ اول در بین شرکت‌های خصوصی دست یابیم. وی به بیان طرح‌های جدید بیمه‌ای کوثر در بازار بیمه‌ کشور پرداخت و اذعان کرد: شرکت بیمه کوثر به عنوان اولین شرکت اقدام به حذف چک از سیستم و پرداخت خسارت خودرو از طریق کارت‌های ویژه و همچنین استفاده از کد ملی به جای دفترچه خدمات درمانی و کارت درمان کرده‌ است. عطایی درخصوص شعار اصلی بیمه کوثر مبنی‌بر توسعه بیمه‌های زندگی گفت: ۳۰ درصد بیمه‌نامه‌های کوثر را بیمه‌های زندگی به خود اختصاص داده‌اند درحالی که در سایر شرکت‌های بیمه این رقم ۸ درصد است که این امر در راستای شعار «بیمه کوثر زندگی را بیمه می‌کند» صورت گرفته است.
وی ادامه داد: چشم‌انداز بیمه کوثر در سال چهارم فعالیت خود ارائه طرح‌های بیمه‌ای جدید در صنعت است که از آن‌جمله می‌توان به بیمه صعب العلاج، بیمه گردشگری، بیمه باقیات‌الصالحات، بیمه سالمندی، بیمه مکمل دندانپزشکی و غیره اشاره کرد. مدیرعامل شرکت بیمه کوثر افزود: استان یزد در حق تولید بیمه در رتبه دهم قرار دارد که امیدواریم هر روز شاهد پیشرفت روز افزون این استان در صنعت بیمه کشور باشیم.