گروه بنگاه‌ها - تعداد تراکنش‌های مالی صورت‌گرفته از طریق سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران تا آبان‌ماه سال 92 نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته 23 درصد رشد نشان می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوری‌های جدید، ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع را بر پایه بسترهای اینترنتی امن در دستور کار قرارداده است. این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارائه می‌شود و دارای قابلیت‌های فراوانی از جمله انتقال وجه، رویت صورت‌حساب، تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و... است که تا پایان مهر ماه سال جاری بیش از ۱۹۱ هزار نفر از مشتریان ضمن عضویت دراین سامانه به‌طور میانگین در ماه حدود ۹ میلیون تراکنش مالی خود را با موفقیت به انجام رسانده‌اند.
بنا بر این گزارش، این بانک با بهره‌گیری از دستگاه رمزساز لحظه‌ایOne-timepassword) OTP ) درمحیطی کاملا امن و بدون حضور فیزیکی در شعب اقدام به ارائه خدمات متنوعی نظیر تایید مبلغ چک، انتقال وجه به حساب‌های خود و دیگران، پرداخت قبوض خدمات شهری، مشاهده خلاصه تسهیلات و... کرده است. همچنین این بانک به‌منظور بهره‌مندی بیشتر مشتریان، ابزارها و روش‌های مطمئنی درنظر گرفته است؛ به‌گونه‌ای که صاحبان حساب با استفاده از دستگاه رمزساز قادر به ورود و استفاده از سیستم و انجام تراکنش است.
استفاده از سیستم غیرحضوری بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران، درحال حاضر پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بین حساب‌ها، تعیین مبلغ چک، رویت صورت‌حساب را امکان‌پذیر ساخته و توانسته است نقش بسزایی در کاهش هزینه‌ها و وقت مشتریان داشته باشد. متقاضیان برای استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی به وب سایت این بانک به نشانیwww.bsi.irمراجعه کنند.