گروه بنگاه‌ها - جلسه تودیع و معارفه آقایان دکتر فرهاد حنیفی و دکتررضا آقا محمدیان روز سه‌شنبه پنجم آذرماه با حضور آقای شایسته، مدیرعامل بانک، آقای دکتر فطانت، عضو هیات‌مدیره، آقای حق وردی، معاون اجرایی، آقای یزدانجو، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان و مدیر ناظر برشرکت‌های گروه مالی پارسیان، آقای بشرخواه، مدیر امور شرکت‌ها، مجامع و سرمایه‌گذاری بانک پارسیان، آقای نیکجو، مدیرعامل شرکت صرافی پارسیان و همچنین اعضای هیات‌مدیره و مدیران شرکت لیزینگ برگزار شد.

آقای شایسته مدیرعامل بانک، در این مراسم از زحمات، پیگیری‌ها و توانمندی‌های اجرایی آقای دکتر حنیفی در مدتی که سکان‌داری شرکت لیزینگ پارسیان را برعهده داشت، قدردانی کرد و گفت: لیزینگ یکی از شرکت‌های بزرگ گروه مالی پارسیان است که به‌رغم تمام محدودیت‌ها و تحریم‌ها توانست با دقت و برنامه‌ریزی، کارهای مثبتی را انجام دهد و در دوران آقای دکتر حنیفی خیلی ازکارهای مهم و مثبت به ثمر نشست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، بر لزوم دوری از انحصار لیزینگ در صنعت خودرو تاکید کرد و افزود: لازم است در کنار فعالیت خودرویی به کالاهای سرمایه‌ای دیگر نظیر کشتیرانی، صنعت و دیگر اقلام نیز توجه شود. وی دراین زمینه اظهار کرد: یکی از اقدامات ما در بیمه نیز کاهش سهم خودرو به حدود ۲۰ درصد بود که این اقدام امروز قدرت چانه‌زنی ما را بالا برده است. لیزینگ هم اگر در بازارهای متنوعی حضور پیدا کند، قدرت چانه‌زنی بیشتری پیدا خواهد کرد. مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه سخنانش بر لزوم ورود شرکت لیزینگ به بورس تاکید کرد و ادامه داد: هم اکنون شرکت‌های بیمه و تجارت الکترونیک در بورس حضور دارند و گزارش‌های شفاف مالی ارائه می‌دهند، از این رو باید تلاش کرد تا سال آینده اقدامات لازم برای ورود شرکت لیزینگ روی تابلوی بورس یا حداقل فرا بورس فراهم شود. آقای شایسته ضمن تبریک به آقای آقا محمدیان اظهار کرد: دکترآقا محمدیان فردی است که از داخل لیزینگ رشد کرده و تجربیات خوبی به‌دست آورده است و من امید دارم که حضورش زمینه‌ساز اثرات مثبت و ماندگار خواهد بود و با توان و ارتباطاتی که دارد می‌تواند حرکت خوبی برای لیزینگ ایجاد کند.