گروه بنگاه‌ها- ساختمان جدید مرکز ارتباط نوین به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز ارتباط با مشتریان کشور توسط بانک اقتصادنوین در پارک فناوری پردیس افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، ساختمان جدید مرکز ارتباط نوین در فضایی بالغ بر یک‌هزار و ۸۰۰ مترمربع و ۲ هزار و ۳۰۰ متر بنا در ۴ طبقه اداری تجهیز و راه‌اندازی شده و گنجایش ۲۰۰ نفر نیروی انسانی را دارا است که از این مرکز به عنوان پایگاه اصلی پشتیبان مشتریان یاد می‌شود. دکتر محمد هاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز ارتباط نوین که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران بانک اقتصادنوین، مدیران عامل شرکت‌های وابسته و کارکنان مرکز ارتباط نوین برگزار شد، گفت: تبلور اعتبار بانک نزد مشتریان در ۳ گروه طبقه‌بندی می‌شود که سیمای کلی و برند بانک به عنوان اولین نمونه این کانال ارتباطی است.

وی با بیان اینکه کلیه ارکان بانک به عنوان متولی حفظ و ارتقای برند بانک شناسایی می‌شوند، شعب را به عنوان دومین کانال ارتباط دانست و افزود: وجه شنیداری سومین بخشی است که موجب افتخارآفرینی بانک می‌شود که این افتخار از طریق مرکز ارتباط سلام مهر تبلور یافته است.

دکتر بت‌شکن ارائه مشاوره، احترام به مشتری و تحمل پذیری را مهم‌ترین خصوصیات کارشناسان این مرکز برشمرد و گفت: با بررسی‌های صورت گرفته برای موفقیت در زمینه مشتری‌مداری تمرکز بر مشتریان فعلی و حفظ و مراقبت از ایشان از جمله راهبردهای موفقیت سازمان است که برای دستیابی به این مهم در بانک اقتصادنوین مرکز ارتباط نوین نقش موثر و تعیین‌کننده‌ای ایفا می‌کند.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشتریان و همراهی شبانه روزی با ایشان را سمبل سرزندگی و حیات و وجه تمایز این بانک دانست و خاطرنشان کرد: هنر نیروی انسانی در مرکز ارتباط نوین مردم‌داری و پاسخگویی است؛ چرا که لزوما آنچه مشتری در خطوط تلفنی از این همکاران تقاضا دارد قابل پیش‌بینی نیست. دکتر بت‌شکن در ادامه سخنان خود در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز ارتباط نوین، ضمن ترسیم افق‌های پیش روی این مرکز گفت: بازاریابی در بخش بانکداری مجازی و بانکداری خرد، تبدیل این مرکز به مرکز مشاوره، تجمیع اطلاعات مشتریان و ایجاد بانک اطلاعات قوی از مشتریان، افکارسنجی و راه‌اندازی باشگاه مشتریان می‌تواند به عنوان برنامه‌های توسعه ای این مرکز به شمار آید.

وی در پایان ضمن بیان ضرورت آموزش‌های دائمی برای نیروی انسانی سلام مهر بر تمرکز پاسخگویی به کل مشتریان گروه مالی اقتصادنوین در این مرکز تاکید کرد و افزود: با راهبردهای قوی می‌توان در زمینه کلیه خدمات گروه مالی اقتصادنوین در این مرکز به مشتریان پاسخگو بود.