عضو کارگروه ویژه تحول در نظام بانکی با بیان اینکه سرعت در اقتصاد بسیار مهم است عنوان کرد که بانک‌ها نباید تنها چتری برای روزهای آفتابی باشند. به گزارش ایسنا، سیدبهاالدین حسینی هاشمی، مدیرعامل بانک سرمایه، با تاکید بر اینکه مشتری‌مداری باید اصل و شعار بانک‌ها باشد، اظهار کرد: بانک‌ها نباید تنها چتری برای روزهای آفتابی باشند بلکه باید همه جا در خدمت مشتری بوده و به او کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به حضور بانک سرمایه در بخش‌های مختلف اقتصاد کشور همچون نفت، گاز و ساخت‌و‌ساز تصریح کرد: در‌حال‌حاضر ۳۰‌واحد بانکی به صورت کاملا مکانیزه و با خدمات الکترونیک دایر شده و در برنامه آتی خود بهره‌برداری از حداقل۶۰ شعبه دیگر را نیز مدنظر داریم که مقدمات بهره‌برداری از۳۰ شعبه فراهم شده است.

وی همچنین با پذیرفتن برخی کاستی‌ها در شعب بانک عنوان کرد: ما به دنبال برطرف کردن کاستی‌ها هستیم و به زودی این امر مهیا می‌شود.

حسینی هاشمی سرعت در امور بانکی را از عوامل موفقیت یک بانک دانست و گفت که ارتباط راحت، سریع و سالم میان مدیران بانک‌ها، مسوولان و مردم از رموز موفقیت بانک است و مشتری و بانک دو شریک تجاری هستند.