گروه بورس - شرکت کارتن ایران طی دوره شش ماه منتهی به پایان شهریور ماه 86 توانست 67درصد از سود سالانه را محقق کند.
براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، کارتن ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۲۷۵ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.
این شرکت درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 86 را با سرمایه 60میلیارد و 750میلیون ریال، مبلغ 409 ریال پیش‌بینی کرده است.

بر اساس این اطلاعیه هیات‌مدیره شرکت در نظر دارد تا مبلغ ۲۶۷ ریال به ازای هر سهم را برای تقسیم سود میان سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد دهد.
شرکت اعلام کرده است طرح‌های خرید یک دستگاه ماشین مقواسازی پیشرفته با مخارج برآوردی به مبلغ 47میلیارد و 500میلیون ریال، خرید یک دستگاه ماشین منگنه اتوماتیک به مبلغ 3میلیارد و 884میلیون ریال، خرید یک دستگاه روتاری دایکات به مبلغ 690میلیون ریال، خرید یک دستگاه چاپ دایکاتی فلکسویی به مبلغ 11میلیارد و 817میلیون ریال، خرید یک دستگاه ماشین چاپ با سایز متوسط به مبلغ 15میلیارد و 546میلیون ریال و اصلاح LAY OUT و توسعه انبار به مبلغ 9میلیارد و 400میلیون ریال را که در سه ماه چهارم سال 86 به بهره‌برداری خواهند رسید، در دست اجرا دارد.
پیش‌بینی عملکرد «چکارن» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش در حدود ۴درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۵درصد افزایش، سود عملیاتی ۴درصد کاهش، خالص درآمد (هزینه)های متفرقه ۹۳درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۵۵درصد کاهش نشان می‌دهد.
شرکت دلایل این تغییرات را به طور عمده ناشی از کاهش خالص درآمد (هزینه‌)های متفرقه مربوط به درآمد حاصل از فروش انبار ضلع شمالی شرکت در سال مالی 85، افزایش متوسط نرخ مواد مصرفی و هزینه‌های تولید اعلام کرده است.
به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ ۲۶ اسفندماه ۸۵ سرمایه شرکت از مبلغ ۲۰میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال به مبلغ ۶۰میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال (معادل ۲۰۰درصد) از محل مطالبات آورده نقدی سهامداران افزایش یافت.