گروه بازار پول - بانک صادرات ایران تا پایان شهریور ماه سال جاری ۳۸هزار دستگاه POS در فروشگاه‌های کشور جهت رفاه حال مشتریان نصب و راه‌اندازی کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان و با توجه به مزایای پرشمار توسعه شبکه پایانه‌های فروشگاهی نسبت به گسترش روزافزون دستگاه‌های POS اقدام و تاکنون افزون بر ۳۸هزار دستگاه پایانه فروش در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور نصب و راه‌اندازی نموده است. براساس این گزارش بانک صادرات ایران تا پایان شهریور ماه ۱۳۸۶ از مجموع پایانه‌های فروشگاهی راه‌اندازی شده خود ۱۸هزار دستگاه در تهران و ۲۰هزار دستگاه نیز در استان‌های کشور نصب و به بهره‌برداری رسانده است.

شایان ذکر است به کارگیری دستگاه‌های POS در فروشگاه‌های کشور مزایای پرشماری همچون سرعت‌دهی و اطمینان بخشی در انجام معاملات، صرفه‌جویی در هزینه‌های ملی بابت امحای اسکناس‌های فرسوده، رونق تجارت الکترونیک، کمک به سلامت و بهداشت افراد جامعه، افزایش ضریب امنیت و ایمنی مردم به خاطر بی‌نیازی از حمل پول نقد و کاهش چشمگیر مراجعات مردم به دستگاه‌های خودپرداز را در پی دارد که از این رو بانک صادرات ایران با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، توسعه شبکه پایانه‌های فروشگاهی را در دستور کار خود دارد.

گفتنی است کلیه فروشگاه‌های معتبر در اقصی نقاط کشور که در زمینه‌های مختلف اقتصادی، تولیدی و خدماتی فعالیت می‌کنند با مراجعه به سایت بانک صادرات به آدرس WWW.BSI.IR و یا طی هماهنگی با اداره کل خدمات کارت بانک صادرات بدون هیچ گونه محدودیتی می‌توانند نسبت به نصب و بهره‌برداری از دستگاه‌های POS این بانک اقدام کنند.