مدیر عامل بانک تجارت گفت: تاکنون ۷۰‌درصد اقدامات مربوط به آماده‌سازی سهام بانک تجارت برای واگذاری به بخش‌خصوصی انجام شده است.

رضا راعی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر گفت: هم اکنون در حال فراهم کردن زمینه و شرایط لازم برای واگذاری سهام بانک تجارت در بورس برای عرضه به بخش‌خصوصی هستیم. مدیرعامل بانک تجارت در پاسخ به این سوال که قرار بود ۵‌درصد سهام بانک‌های مشمول واگذاری در شهریور ماه در بورس عرضه شود، اظهار داشت: بانک تجارت قول شهریور ماه را به هیچ کس نداده بود.

وی اظهار داشت: تاکنون ۷۰‌درصد اقدامات مربوط به آماده سازی سهام بانک تجارت برای واگذاری به بخش‌خصوصی انجام شده است.

راعی در پاسخ به این سووال که هم اکنون چه موضوعات مهمی‌در دستور کار، برای بهبود سیستم بانک‌ها وجود دارد، گفت: پیگیری وصول مطالبات بانک‌ها به شدت توسط دولت دنبال می‌شود.

وی اصلاح قوانین و مقررات بانکی، تسهیل فروش اموال مازاد بانک‌ها، تسویه بدهی‌های بانک‌ها و تسهیل دریافت و پرداخت بدهی بانک‌هارا از دیگر موارد و برنامه‌هایی عنوان کرد که دولت آن را به شدت پیگیری می‌کند.

تماس ۶۱۵۵نفر با مرکز جامع اطلاع‌رسانی بانک تجارت

در پی آغاز به کار مرکز جامع اطلاع‌رسانی بانک تجارت تاکنون ۶۱۵۵نفر از هموطنان با این مرکز تماس برقرار کرده‌اند.

روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود:‌ این هموطنان علاوه بر تماس با شماره تلفن ۱۵۵۴ از سایر امکانات ارتباطی مانند پست الکترونیک و سایت اینترنتی بانک تجارت نیز برای ارتباط با این مرکز استفاده کرده‌اند.

۱۵۵۴ یک شماره تلفن چهاررقمی است که مشتریان را به مرکز جامع اطلاع‌رسانی بانک تجارت متصل می‌کند. این مرکز پاسخگوی کلیه سوالات هموطنان در زمینه انواع تسهیلات و خدمات بانک، شماره تلفن و نشانی واحد‌های بانک در سطح کشور، دریافت نرخ ارز و... در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد.

این در حالی است که شماره تلفن ۸۸۸۵۲۲۰۰ (۹۰خط) نیز برای تماس هموطنان از سراسر کشور با این مرکز در نظر گرفته شده است. هموطنان عزیز همچنین می‌توانند هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود را با اپراتورهای این مرکز در میان گذارند.