راه‌اندازی سامانه متمرکز دریافت قبوض بانک ملت در سراسر کشور

گروه بازارپول- سامانه متمرکز دریافت قبوض بانک ملت، با پوشش کامل در سراسر کشور به بهره‌برداری رسیده و ارائه خدمات ویژه به حداقل ۲۰ شرکت خدمات مشترکان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این راستا هم‌اکنون توافق‌هایی با مسوولان شرکت گاز استان تهران نیز انجام شده و قبوض مشترکان این شرکت از شهریور ماه امسال از طریق سامانه متمرکز قبوض بانک ملت، دریافت می‌شود. براساس این گزارش، به محض انعقاد قرارداد میان بانک ملت و شرکت خدمات مشترکان، سامانه متمرکز دریافت قبوض با استفاده از شناسه‌های پرداخت، فعال و دریافت وجه قبض‌ها امکان‌پذیر می‌شود.

براین اساس، دارندگان قبوض گاز استان تهران می‌توانند علاوه بر مراجعه به شعب، قبوض خود را با استفاده از حساب‌های متمرکز خود از طریق سیستم تلفنبانک، پیام کوتاه تلفن همراه و اینترنت بانکینگ بانک ملت پرداخت کنند.

پیش‌بینی می‌شود که سامانه متمرکز دریافت قبوض بانک ملت تا پایان شهریورماه، خدمات خود را به بیش از ۳۰شرکت خدمات مشترکان در سراسر کشور ارائه نماید.

هم‌اکنون در تهران، شرکت‌های گاز، برق، ارتباطات سیار (همراه اول)، شهرداری و مخابرات، این خدمات را دریافت می‌کنند.

در این راستا، بانک ملت موفق شده با استفاده از امکانات سامانه متمرکز قبوض خود که از سوی متخصصان شرکت‌های داخلی طراحی و منطبق با استانداردهای کمیسیون انفورماتیک بانک‌ها به مرحله اجرا درآمده است، وجوه مربوط به خرید بیش از یک‌میلیون و ۵۷۰هزار سیم‌کارت تلفن‌همراه را دریافت کند.

این گزارش حاکی است، در این سامانه نیازی به ارسال ته سوش از سوی بانک به شرکت‌های خدماتی نیست و اطلاعات قبوض دریافتی به صورت فایل‌های تفکیک شده، حسب مورد از طریق اینترنت در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌گیرد.