در پی درج مطلبی توسط آقای غلامرضا کیامهر در صفحه بانک و بیمه دنیای اقتصاد در مورد برخورد مناسب کارکنان شعبه گیشا بانک صادرات با مشتریان یکی از خوانندگان محترم روزنامه مطلبی به پست الکترونیکی آقای کیامهر ارسال کرده‌اند و بر نظم و ترتیب موجود در این شعبه تاکید داشته‌اند. به منظور تشویق کارکنان زحمت‌کش این شعبه مطلب یاد شده عینا به چاپ می‌رسد. نویسنده محترم

با عرض سلام من مقاله‌ای را که شما چند وقت پیش درباره حسن سلوک رییس و کارکنان بانک صادرات شعبه گیشا با مشتریان در روزنامه دنیای اقتصاد نوشته بودید خواندم و حالا من هم می‌خواهم به عنوان یکی از مشتریان همان شعبه توسط شما از آن عزیزان قدردانی کنم. باور کنید من هر وقت برای انجام کارم به شعبه بانک صادرات کوی گیشا می‌روم با وجودی که شعبه خیلی شلوغی است اما از مشاهده نظم و ترتیب در تلاش و جدیتی که خانم ذاکری رییس شعبه و همکاران ایشان در نهایت احترام برای راه‌اندازی کار مشتریان به خصوص بازنشستگان و مشتریان سالمند انجام می‌دهند لذت می‌برم.

لذا از شما خواهشمندم با درج پیام قدردانی من در یکی از شماره‌های روزنامه دنیای اقتصاد از مسوولان بانک صادرات بخواهید از این قبیل افراد قدردانی به عمل آورند تا هم کسانی مثل خانم ذاکری و همکاران زحمتکش ایشان تشویق و دلگرم شوند و هم انگیزه‌ای باشد برای خدمت دهی بهتر روسا و کارکنان سایر شعب بانک صادرات و سایر بانک‌ها. واقعا باید به رییس و کارکنان شعبه بانک صادرات گیشا هزار آفرین گفت، من از شما هم که به مسائل بانکی تا این حد توجه نشان می‌دهید صمیمانه سپاسگزارم.