گروه بازار پول- همزمان با سالروز حضرت رسول اکرم (ص) و ششمین سال آغاز به کار بانک اقتصاد نوین، ‌با حضور جمعی از مدیران بانک اقتصاد نوین، کسبه و معتمدان محلی شعبه جدید این بانک افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین با افتتاح این شعبه که در میدان قزوین تهران واقع شده تعداد شعب این بانک به ۱۵۱ شعبه رسید. بانک اقتصاد نوین به عنوان اولین بانک خصوصی کشور در حال حاضر دارای گسترده‌ترین شبکه شعب در میان بانک‌های خصوصی کشور است، این بانک تاکنون ۱۵۱ شعبه در سراسر کشور راه‌اندازی کرده است که تا پایان سال به ۲۲۰ شعبه خواهد رسید. این در حالی است که بانک اقتصاد نوین در آذرماه سال ۸۴ تنها ۲۴ شعبه فعال در سراسر کشور داشت و تعداد شعب این بانک در دی‌ماه سال گذشته همزمان با عید غدیر خم به ۱۱۰ شعبه رسید.

تسهیل دسترسی به خدمات بانک اقتصاد نوین مهمترین الگوی گسترش شبکه شعب این بانک در سراسر کشور است ضمن اینکه بانک اقتصاد نوین در بخش گسترش خدمات الکترونیک نیز توانسته رکورد راه‌اندازی پایانه‌های فروش را به نام خود به ثبت برساند.

شعبه میدان قزوین بانک اقتصاد نوین در خیابان کارگر جنوبی، ضلع شمال غربی میدان قزوین واقع شده و آماده ارائه خدمت به مشتریان است.