گروه بازار پول- روابط عمومی بانک ملی پیرو تصویر و مطلب مندرج در صفحه ۱۲ روز ۱۰/۴/۸۶ جوابیه‌ای را برای روزنامه دنیای اقتصاد ارسال کرده و یادآور شده که دستگاه خودپرداز شعبه مذکور (سعادت‌آباد) در عین نصب شدن هنوز به مرحله راه‌اندازی نرسیده بود و عکس مورد نظر در خلال این زمان تهیه شده است. بدیهی است پس از انجام مقدمات و هماهنگی‌های لازم اداری و فنی برای بهره‌برداری از این خودپرداز و سایر خودپردازهای مشابه، ‌امکانات رفاهی نظیر سایه‌بان، پلکان و... نیز در کنار این دستگاه‌ها قرار گرفته که در مورد دستگاه مزبور نیز این موارد فراهم شده است.

در ادامه توضیح بانک ملی آمده است: بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک کشور با توجه به مزایای توسعه بانکداری الکترونیک در کشور، در چند سال اخیر توجهی خاص به افزایش کمی و کیفی، دستگاه‌های خودپرداز به عنوان یکی از جلوه‌های بانکداری نوین معطوف داشته که این امر در کنار سایر اقدامات این بانک زمینه‌ساز افزایش رضایت عمومی شده است.

لازم به ذکر است چندی پیش در صفحه بانک و بیمه روزنامه عکسی به چاپ رسید که مربوط به شعبه سعادت‌آباد بانک ملی ایران بود. در این عکس یکی از مشتریان بانک برای رسیدن به دستگاه خودپرداز در این شعبه که در ارتفاع بالایی نصب شده به زحمت افتاده بود.

اما شایسته بود بانک ملی در کنار جوابیه عکسی از شرایط فعلی دستگاه خودپرداز فوق ارسال می‌کرد تا مخاطبین روزنامه از چگونگی ارائه خدمات رفاهی بانک مطلع شوند.