گروه بازار پول - مدیر بانک ملت استان گلستان از خرید ۷۶۵هزار تن گندم در این استان تا پایان خرداد ماه خبر داد و اظهار داشت: تا این تاریخ، بیش از ۱۰۲هزار کشاورز، گندم خود را به سیلوهای دولتی تحویل داده و مبلغ یک هزار و ۲۶۲میلیارد ریال وجه گندم خود را از شعب این بانک دریافت کرده‌اند. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، حسن حیدرپور، پیش‌بینی کرد تا پایان فصل خرید گندم، حدود ۹۰۰هزار تن گندم از سوی دولت از کشاورزان این استان خریداری شود.

وی تاکید کرد: در راستای تسهیل پرداخت وجه محصولات به کشاورزان، تا پایان خرداد ماه حدود ۵۲هزار و ۵۰۰ فقره حساب قرض‌الحسنه الکترونیک برای آنان در شعب بانک ملت استان گلستان گشایش شده است.

حیدرپور اضافه کرد: بانک ملت سال گذشته هم ۸۵۰ تن گندم از کشاورزان استان گلستان خریداری و یک هزار و ۷۰۷میلیارد ریال وجه گندم آنان را در کمتر از ۲۴ ساعت به آنان پرداخت کرد.

مدیر بانک ملت استان گلستان در تشریح عملکرد این مدیریت در سایر بخش‌ها نیز از رشد ۲/۳۹درصدی میزان منابع این بانک خبر داد و گفت: میزان منابع بانک ملت در این راستا در پایان خرداد ماه امسال نسبت به پایان سال گذشته ۸۱۴میلیارد ریال افزایش یافته است.