گروه بازارپول- شرکت‌های پیمانکاری، تولیدی، خدماتی و بازرگانی برای استفاده از تسهیلات مختلف ریالی و ارزی، دریافت ضمانتنامه‌ و سایر خدمات بانکی از سهل‌ترین شرایط بانک اقتصاد نوین برخوردار می‌شوند.

علاقه‌مندان به استفاده از این تسهیلات و خدمات می‌توانند مطابق فرم‌های بانک با ارائه مدارک و مستندات آن شرکت، حداکثر ظرف مدت یک هفته از طریق «سیستم رتبه‌بندی» و با تعیین سقف اعتباری به رفع انواع نیازهای خود مبادرت ورزند. مهندس بهمن یزدخواستی، نایب رییس ‌هیات‌مدیره بانک اقتصاد نوین با اعلام این خبر، تازه‌ترین سیاست‌های اجرایی این بانک در جهت توسعه اقتصادی کشور و اولویت‌های مهم دولت را تشریح‌کرد.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی بانک‌ها به عنوان واسطه وجوه، تجهیز منابع از طریق جذب سپرده‌های مردمی، مدیریت و هدایت آن به بخش‌های مختلف اقتصادی متناسب با نیازهای توسعه کشور است.

عضو هیات‌مدیره بانک اقتصادنوین تاکید کرد: از آن جا که یکی از اولویت‌های مهم دولت در مقطع کنونی تکمیل طرح‌های متعدد عمرانی در حوزه‌های مختلف اجرایی کشور است، این بانک نیز حتی‌الامکان بر حمایت از شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد طرح‌های زیربنایی و عمرانی تمرکز یافته‌است.

وی ادامه داد: در فرآیند اجرای سیستم رتبه‌بندی ابتدا رفع نیازهای مالی و سایر خدمات بانکی پیمانکاران طرح‌های عمرانی برآورده شد و با استفاده از نتایج مثبت آن سایر شرکت‌ها نیز مشمول این سیستم شدند. این روش ابتکاری، طرح‌های تولیدی، خدماتی، بازرگانی و همچنین پروژه‌های راه‌ و‌ ساختمان و حوزه نفت و گاز را دربر‌می‌گیرد.