گروه بازارپول- با افتتاح شعبه الکترونیکی ۲۴‌ساعته بانک تجارت در بوشهر تعداد این شعب در سطح کشور به ۲۲‌واحد افزایش یافت‌.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت همزمان با بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور سالار، قائم‌مقام بانک‌ عطار‌زاده نماینده مردم بوشهر‌، خارک‌، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی و مدیران شبکه بانکی استان بهره‌برداری از بیست و دومین شعبه الکترونیکی ۲۴ساعته بانک تجارت در بوشهر آغاز شد. در این مراسم‌، سالار در سخنانی راهبرد بانک تجارت را در شرایط فعلی خدمتگذاری هرچه بیشتر به مشتریان ذکر کرد و گفت‌: با ابلاغ اصل ۴۴ به زودی شاهد خصوصی شدن تعدادی از بانک‌های دولتی خواهیم بود و ارزش‌گذاری سهام بانک‌ها براساس عملکردی که آنها از خود ارائه داده‌اند انجام می‌شود و لذا در این شرایط احترام به مشتری و تلاش برای برآوردن نیازهای او باید سرلوحه فعالیت بانک‌ها قرار گیرد‌.

وی افزود‌: اکنون ارائه خدمات بانکی صرف به مشتریان نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای آنان باشد و شرایط به گونه‌ای است که بانک‌ها علاوه بر خدمات معمول باید مشاور اقتصادی مشتریان نیز باشند‌.

قائم‌مقام بانک تجارت ضمن گرامیداشت تقارن افتتاح بیست و دومین شعبه الکترونیکی ۲۴‌ساعته در بوشهر با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جشن هسته‌ای اظهار امیدواری کرد: خدمات جدید بانک تجارت از جمله افتتاح شعب ۲۴ساعته الکترونیکی‌، راه‌اندازی شهرک‌های بانکداری الکترونیک در دانشگاه‌ها و سرویس‌های بانکداری اینترنتی گامی بلند در جلب رضایت مشتریان این بانک باشد‌.

در ادامه مراسم، عطار‌زاده، نماینده مردم بوشهر‌، خارک‌، بندر‌دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی نیز افتتاح شعبه ۲۴‌ساعته الکترونیکی از سوی بانک تجارت را نوید بخش گسترش خدمات بانکی در استان بوشهر دانست و گفت‌: نقش سیستم بانکی به عنوان حامی صنایع پائین دستی بسیار حائز اهمیت است‌. به‌رغم اقدامات مثبت زیادی که از سوی بانک‌ها در سطح استان انجام شده ولی به نظر می‌رسد اقدامات فوق در مقایسه با پیشرفتهایی که استان بوشهر در آینده نزدیک خواهد داشت کافی نیست و امیدوارم خدمات بانکی در سطح استان تا اندازه‌ای گسترش یابد که شرکت‌های خارجی فعال در استان نیز از این خدمات بهره مند شوند.

بانک تجارت به مناسبت ایام دهه‌فجر دو شعبه الکترونیکی ۲۴‌ساعته نیز در اردبیل و آذربایجان شرقی افتتاح کرده است‌.